אהבתיה חד נס – רומנטיקה במיטבה



"אהבתיה...אני יודע זאת פתאום", אמר פעם שלמה ארצי, אבל אנחנו כבר יודעים זאת מזמן – מתחם אהבתיה בחד נס הוא אחד ממתחמי הצימרים המומלצים. צימרים בצפון מגיעים בשלל גדלים, עיצובים ומלווים פינוקים, אז מה מיוחד במתחם זה? בואו נדבר פינוקי אמת!

יח"צ

אין צורך לחפש הרבה, מצאתם חופשה מושלמת ברמת הגולן, חד נס. עיירת חד נס היא אחת בין יישובים רבים בצפון, אבל אין ספק שהעיירה אינה דומה באופייה לאף יישוב צפוני אחר. ברגע שנכנסים לעיירת חד נס, מגלים שנכנסתם למעין יקום מקביל של צימרים כפריים, סוויטות מפנקות, מלונות בוטיק ועוד רבות. חיפשתם צימרים ברמת הגולן? מצאתם סוויטות וצימרים שלא נופלים מרמת האירוח בשווייץ!

כל מה שצריך תחת קורת גג של צימר בצפון   

מכירים את יישוב חד נס? מה לגבי מתחם אהבתיה שנמצא בו, יצא לכם לשמוע על המתחם? אנחנו מזמינים אתכם להכיר פינוקים אמיתיים, כאלו שאנשים רואים רק בסרטים. דמיינו את עצמכם יושבים בתוך בריכה מחוממת, שנמצאת בחצר מתחם צימרים יוקרתיים.

השעה היא שעת לילה, התאורה סביבכם רומנטית, הבריזה מלטפת את השיער ואתם לא רוצים לצאת ממימי הבריכה. נשמע טוב? לגמרי! כדי להפוך את זה למושלם אפילו יותר, מתחם אהבתיה בחד נס מציע לכל אורחיו בקבוק יין במתנה בכניסתו לצימר. מה בנוסף? שוקולדים מובחרים ביותר! אמרנו שווייץ, לא? טוב, בואו ניכנס לתוך הצימרים עצמם. מה נמצא בהם?

מה בתוך הצימרים?

קודם כל, חשוב לציין שבמתחם אהבתיה ישנם 2 צימרים שמתאימים מאוד לזוגות (גם למשפחות קטנות או בינוניות). מעבר לאותם 2 צימרים, תמצאו במתחם עוד סוויטה ענקית בגודל של 70 מ"ר. ענק! אולי מיותר לציין, אבל בכל זאת נדגיש שבכל צימר יש ג'קוזי פרטי! מה שנקרא, להכין את בגדי הים כבר מעכשיו!

מעבר לאלמנטים מושלמים אלו של חופש, תמצאו בכל צימר גם מטבחון יחסית מאובזר, אבל אם אתם מתכננים להעמיד סירים, בישולים ומטעמים, יהיה עדיף לכם לבשל בחצר המתחם. אם ככה, בואו נצא לחצר מתחם אהבתיה בחד נס.

מה נמצא בחצר המתחם?

 2 בריכות מחוממות! הבריכות מקורות לגמרי בחורף, ומקורות למחצה בקיץ. הבריזה פשוט משגעת, מטבח החוץ מאפשר לכם לבשל בו, פינת ה-BBQ קוראת בשמכם והנוף פשוט עוצר נשימה. הנוף הנשקף מהמתחם הוא נוף הררי-סובב כנרת. ניתן גם לראות חלק קטן מהכנרת כשאתם נמצאים במתחם, אבל יותר חשוב מזה, ניתן לקבל עיסוי שוודי!

מחפשים אחר צימר עם עיסוי בצפון? במתחם אהבתיה תוכלו להנות מחופשת סוויטה עם עיסוי שוודי, צימרים עם עיסוי רפלקסולוגיה, אבנים חמות ועוד. חשוב להזכיר, צימר עם ארוחת בוקר הוא בתשלום נוסף, וככה גם רלוונטי לגבי צימר עם עיסוי. יהיה עליכם להזמין מראש את העיסוי, בין אם מדובר בדיל של צימר עם עיסוי זוגי, או ליחיד. בכל מקרה, כמובן שחשוב ליידע את המארחים שלכם בנוגע לכל מיני רגישויות שעשויות להיות לכם לשמני עיסוי ולשמנים ארומטיים, קרמים וכדומה.

אטרקציות ברמת הגולן – התייעצות עם בעלי הצימר!

מתחם אהבתיה, בדומה למתחמים אחרים בחד נס, הוא אינו מתחם של אטרקציות, אלא מתחם של שלווה ורוגע, חופשה ונועם. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות בצפון, אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם המארחים שלכם במתחם אהבתיה, ככה שתוכלו לקבל את ההכוונות הדי מדויקות עבור מסעדות טובות ברמת הגולן, אטרקציות שוות בצפון, אטרקציות שטח ועוד.

בשורה התחתונה, מה היא חופשת צימרים בצפון ללא אטרקציות מעולות? אגב, אם אתם חובבי אטרקציות EXTREME בצפון וברמת הגולן, דעו לכם שישנן אופציות רבות עבורכם! טיולי שטח לנהיגה עצמית – לקחתם בחשבון? מה לגבי סנפלינג בצפון? חוויות כיפיות במיוחד!

יש אפילו טיולי שלג ברמת הגולן עם ג'יפים!

כיף אדיר פשוט! צריכים מידע נוסף על חופשות בצפון בהנחה? אולי לגבי צימרים בהנחה אונליין? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מערכת האתר, להוציא דיל מעולה על צימרים ברמת הגולן ולהתחיל להנות מהחיים האלה. רכשתם דיל צימרים אונליין? חסכתם כסף וזמן יקר! (רכישה מאובטחת).

במקרים בהם אתם צריכים לארגן סידורי שינה נוספים, יש לעדכן מראש את מתחם אהבתיה בכדי שכל הסידורים ייעשו עבורכם בצורה המדויקת ביותר.


 
$(function(){setImageBanner('d166097c-1c97-4609-a15f-770df9855100','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c7de0e89-16cd-4867-bb63-adbbd2f8a0ad','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה