איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם?



השיטה הטובה ביותר היום לפתח את העסק ולהשיג לקוחות כיום, בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, עסק המוכר מוצרים או מציע שירותים, היא על ידי קידום ברשתות החברתיות. נפח הפרסום במדיות הדיגיטליות עולה כל שנה וכיום כל עסק מבין את חשיבות הקידום הממומן. עסקים ישנים שעדיין לא עשו את המעבר לפרסום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, לא יצליחו להתחרות בסופו של דבר מול עסקים שצועדים עם הזמן, במיוחד עסקים צעירים שכבר שולטים בצורה מלאה בפרסום מסוג זה.

FREEPIK

שרשרת המזון של הקידום הממומן ברשתות החברתיות - קניית לייקים באינסטגרם

מושג הלייק נכנס לחיינו לפני כעשור וחצי עם פריצתה של פייסבוק לעולם. הלייק הידוע עבר מאז הרבה אך הוא עדיין נחשב האלמנט הראשוני ביותר שמאפשר לכל גולש להביע את חיבתו לעסק כלשהוא, אדם, אושיית רשת או כל גוף אחר שמחזיק בפרופיל בפייסבוק, אינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות. מאז הלייק נכנס גם ליוטיוב והוא הסממן הברור ביותר בעזרתו גולש יכול למעשה לתייג את עצמו ולקשר את עצמו לפרופיל, לפוסט או למודעה עליהם הוא עשה את הלייק.

לייק, תגובה, שיתוף, עוקב – ארבעת האלמנטים שכל עסק רוצה ובכמויות

לאחר הלייק, שהוא ללא ספק חשוב, נוצרו גם התגובות שהם למעשה חזקות יותר עבור העסק ורצויות יותר שכן הן מסמנות את המעורבות של הגולש הרבה מעבר ללייק הפאסיבי וכבר מכניסות אותו לקשר ישיר עם הדף והעסק. תגובה לא חייבת להיות טובה בהכרח ודפים איכותיים צריכים לדעת איך להפוך לימונים ללימונדה ולטפל בכל תגובה, גם אם היא לא טובה, על ידי שירות לקוחות יעיל שיגרום לא רק לזה שהעלה את התגובה, אלא גם לכל שאר עוקבי הדף, לראות שהם מטפלים בלקוחות שלהם בלי להתחמק.

מה עדיף: שיתוף, לייק או עוקב?

קניית לייקים באינסטגרם היא דרך יעילה מאוד שדיגיטל בוסט מציעה לקהל לקוחותיה. בנוסף יש דרכים חזקות יותר להגדלת התנועה לעסק ולהבאת לקוחות וזה על ידי קניית עוקבים באינסטגרם, קניית צפיות ביוטיוב ועוד. כל אחת מהדרכים האלה יעילה בפני עצמה אך כולן יחד מספקות מעטפת שירותי דיגיטל מכל החזיתות ומביאים יותר גולשים, תנועה, חשיפות, לידים והמרות לרכישה באתר, בדף הנחיתה או בפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, לרכישת המוצרים שאתם מציעים ישירות דרך הפלטפורמה ועוד.

באופן כללי שיתוף ללא ספק עדיף מכיוון שאז למעשה אתם משיגים כבר שני עוקבים ושני גולשים לעומת גולש אחד בלבד שלייק משיג לכם. בקיצור, לייק הוא רק ההתחלה, תגובה היא מעולה ושיתוף הכי טוב כיוון שמדובר בדרך אורגנית וטבעית להגדלת כמות הגולשים המקושרים לדף שלכם. תוסיפו לכך קניית עוקבים ויש לכם כמה דרכים מעולות להגדלת כמות הגולשים המבקרים באתר, בדף הנחיתה ובפרופילים שלכם ברשתות החברתיות.

מי צריך קניית לייקים באינסטגרם

כל עסק בעל פרופיל באינסטגרם יכול להיעזר בשירותינו על מנת להגדיל את מאגר העוקבים שלו. במידה ומדובר במוצר או שירות איכותיים, החשיפה הראשונית שתגיע לדף תגדל בהדרגה ויכולה לצבור תאוצה ולהוסיף עוד עוקבים רלוונטיים על ידי שיתופים, תגובות וכל הדרכים שדיברנו עליהן. מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים באתר ולקבל טיפים רבים לשיווק דיגיטלי מתקדם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש המובילים בעולם, על מנת לפתח את העסק שלכם בצורה יעילה ביותר.

"הדרך הנכונה להצליח באינסטגרם היא להשקיע במקביל ביצירת תוכן איכותי לצד קידום ממומן איכותי"

שני האלמנטים הללו הולכים זה לצד זה. מצד אחד עליכם תמיד להעלות תוכן איכותי, לפרסם אותו ברילס, בסטורי ובפיד, אך יחד עם זאת במקביל לקדם את התוכן באמצעי הקידום השונים. אמצעי מהיר, יעיל וזול שאנו מציעים הוא רכישת חבילות לייקים, עוקבים ותגובות וכפי שהסברנו: אלו כבר יביאו את התנועה והחשיפות שאתם צריכים ואת הלקוחות לדף ולעסק שלכם בהמשך.

לביצוע עסקת קניית לייקים באינסטגרם במחיר הטוב ביותר, לייקים של גולשים אמיתיים ולקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם, היכנסו עכשיו לאחת החבילות שלנו ורכשו בקלות את אחת החבילות המציעות לכם כרטיס כניסה מידי להגדלת כמות הלייקים, הצפיות, התגובות והעוקבים שלכם בבת אחת ובמחיר הטוב ביותר בישראל. מוזמנים ללמוד עוד על רובוט האינסטגרם שלנו וכלי קידום דיגיטליים נוספים באתר. בהצלחה!


 
$(function(){setImageBanner('8af2a9f7-91b6-423e-a018-9f5b473a56f8','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('1391f250-2945-457c-a8af-a5cad68d693c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה