בחירה של אוזניות לתקליטנים



מאז ומתמיד האזנת למוזיקה הייתה תחביב אהוב על אנשים רבים. היא משפיעה על מוחנו ומסייעת להפחית מתחים. למוזיקה יש יכולות לשמח, לרגש, לעצב או לטפל בבעיות רפואיות כגון מחלות לב או לחץ דם. היא בהחלט יכולה להיות תרפיה, מכוון שיש לה כוח עצום והיא משפיעה על הרגשות שלנו. ישנם סוגים רבים של מוזיקה, היא יכולה להקפיץ ולשמח אנשים באירועים או מסיבות, או להיות יותר רגועה עם צלילים של פסנתר או כינור. קיימים סוגים רבים של כלי נגינה, או קולות מגוונות של זמרים וצלילים מאוד מיוחדים. ניתן היום למצוא כל סגנון של שירה או מוזיקה ופשוט ליהנות מהאזנה שלהם.

Pixabay

על מנת להאזין למוזיקה האהוב עלינו יש לבחור תקליטים איכותיים וכמובן אוזניות של תקליטים. בחירה של שני מכשירים מאוד חשובה, בגלל שאנשים האוהבים להאזין במוזיקה צריכים איכות טובה.

סוגי אוזניות לתקליטנים

ניתן להאזין למוזיקה ברמקול, או באוזניות. בימינו, עם הטכנולוגיה המתפתחת והמגוונת, אפשר למצוא סוגים שונים של אוזניות, בצבעים, גדלים וצורות שונות. שימוש באוזניות DJ ייעודיות הוא הכרחי לתקליטנים שזקוקים לשמוע את השיר הבא ברשימת ההשמעה שלהם עוד לפני הקהל. על מנת לעשות סדר ולהבדיל ביניהם, יש להסביר את כל סוגי אוזניות לפי קטגוריות ברורות:

  • הסוג הראשון הינו אוזניות רגילות, הכוונה היא לאוזניות היושבות ממש מחוץ לאוזן. אוזניות אלה מתחברות למכשירים כגון פלאפונים או מחשבים וכדומה עם חוט. זהו סוג האוזניות הכי מוכר, אך הוא לא מתאים לכולם. לרוב, המחירים שלהם לא יקרים וכתוצאה מכך האיכות שלהם גם פחות טובה. היתרונות שלהן, הינן המשקל הקל והגודל הקטן, ניתן לקפל אותם ולסדר בתיק. אוזניות אלה לא מסוגלות לנגן חזק מדי, לרוב הצליל שלהן נמוכה.
  • הסוג השני הינו אוזניות בתוך האוזן או באנגלית IN-EAR, כפי שהשם שלהם הן אוזניות היושבות בתוך האוזן. לעומת האוזניות הרגילות, הן תופסות את הצורה של האוזניים והם מתאימים לרוב האנשים. ניתן למצוא סוגים שונים לפי המותגים של האוזניות. אוזניות אלה קלות מאוד ולא תופסות מקום, כך שנוח מאוד לצאת איתם. אתם תוכלו לחוות חוויית האזנה טובה מאוד מכוון שהאיכות שלהם ברמה טובה ובמחיר נמוך.
  • אוזניות קשת הינו הסוג השלישי של הקטגוריות האוזניות. אוזניות אלה יושבות על האוזניים וניתן למצוא כריות מרופדות לנוחות שלהן ולהאזנה יותר טובה. הן מספקות סאונד הרבה יותר טובה מהאוזניות הרגילות, והנוחות שלהן שווה את החוויה. ישנם סוגים שונים של אוזניות קשת, כגון אוזניות מתקפלות, אוזניות אלחוטיות או אוזניות החוסמות רעש. החיסרון היחיד הינו אולי הגודל של האוזניות.
  • אוזניות סגורות הינן עוד סוג שנמצא בשימוש רחב של תקליטנים. במראה הן נראות כמו האוזניות קשט, אך הן שונות לחלוטין. הכרית המותקנת על האוזנייה הינה במילוי קצץ דחוס. דבר זה מאפשר לאוזניים נוחות ומספק שמיעה איכותית של המוזיקה. אוזניות אלה כבדות יותר, אך אתם יכולים להיות בטוחים שאיכות הצליל עולה על כל השאר.
  • הסוג החמישי של האוזניות הינו האוזניות אלחוטיות, או באנגלית OVER-EAR. אוזניות אלה הן אוזניות קשת ואוזניות סגורות אך מגיעות אלחוטיות, הכוונה ללא חוט. ניתן להפעיל את אוזניות אלה באמצעות בלוטוס במכשירים רבים ורמקולים. אוזניות אלה מאפשרות רבה יותר על מנת לא להפיל אותם והרבה יותר נוחות. כמובן שהאיכות שלהן מאוד טובה ומקצועית. החיסרון היחיד אינו סוללות שלהן, מכוון שהן מוגבלות לזמן וניתן להשתמש בסוללות או בעזרת מתען במיוחד להן.
  • הסוג השישי והאחרון של הקטגוריות של האוזניות לתקליטים הינו אוזניות המבטלות רעש. אוזניות אלה חוסמות את הרעש שאנו שומעים בסביבה שלנו על מנת להתרכז בהאזנה המוזיקה. חוץ מאוזניות רגילות, שאר האוזניות מספקות גם ביטול של הרעש החיצוני. אך יש מקומות כמו במטוס, או במקומות ציבוריים עם רעש חזר במיוחד שקשה לבטל. אוזניות המבטלות רעש יכולות בהחלט לבטל רעש בכל מקום.

לכל קטגוריה ישנם סוגים שונים מבחינת הצורה, צבעים או הגודל, לפי מה הפירמה שלהן. תוכלו למצוא אוזניות המתאימות לאוזניים ולנוחות של כל אחד.

תגובות תדרים

כשמדברים עם אוזניות לתקליטים חשוב מאוד לדבר על תגובות תדרים. תדר הינו צלילים, זאת אומרת אוסף של גלי קול בעזת מקורות שונים כגון כלי נגינה או רמקול וכדומה. ניתן לחלק את התדרים לשלוש קטגוריות:  תדרים נמוכים BASS)), תדרים בינוניים MIDS)), ותדרים גבוהים TREBELES)). כל הצלילים שאנו שומעים ומזינים מורכבים מתדרים השונים האלו. בדרך כלל ניתן למצוא באוזניות פרמטרים בין 20 H ל 20000HZ.  כשמדובר במספר נמוך, הצליל של האוזניות היו פחות איכותיות מאושר מספר גבוהה.

מה הסוג הכי מתאים לתקליטנים?

כפי שהסברנו לאורך הכתבה, בחירה טובה של אוזניות מאוד חשובה לאוזניים שלנו ולאיכות של המוזיקה. לכל מכשיר ואדם מתאים אוזניות, וזה למה יש מגוון רחב של אוזניות. האוזניות הכי מומלצות לתקליטים הינן האוזניות האלחוטיות המגיעות עם גב סגור. אוזניות אלה יאפשרו לכם לחבר את התקליטנים דרך בלוטוס וליהנות מהאזנה איכותית ונעימה.

אל תפסיקו ליהנות ממוזיקה טובה, ותתחילו להגביר את הווליום.


 
$(function(){setImageBanner('8767e71f-0d28-4abf-9dcf-f5d6fb2cd0a9','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('5eb2e175-cc63-4a6c-a5a6-8effc91951c9','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה