גלידה טבעונית בהזמנה – הקינוח המושלם



האם רק קינוח חלבי הוא קינוח טוב? לא אם תשאלו את הלקוחות הטבעוניים המרוצים של "אנטרטיק" (Antartick) • "החברה שלנו החליטה לתת לנו מענה לכלל האוכלוסייה" • ניתן לרכוש גלידות טבעוניות בהזמנה במחירי מפעל

Shutterstock

גלידה ללא חלב וללא ביצים? כן, יש דבר כזה. אם גם אתם החלטתם ללכת עד הסוף אחרי החלום של בריאות, קיימות ושמירה על איכות הסביבה בה אנו חיים, כדאי שתשמרו את הכתבה הבאה במועדפים. כי אתם הולכים ליהנות מקינוחים מופלאים שלא מכילים חלב או ביצים, מבית "אנטרטיק" (Antartick)  -  גלידות במחירי מפעל.  

אז כדי לנפץ את המיתוס שכל קינוח טוב הוא קינוח חלבי, החלטנו לעשות קצת סדר בדברים ולתת לכם את כל הסיבות לרכישת גלידה טבעונית בהזמנה.

למה כדאי להזמין גלידה טבעונית בהזמנה?

קודם כל, אנחנו מכבדים את החלטתו של כל אחד, אבל אין ספק שגלידה טבעונית היא ידידותית יותר לסביבה מאשר גלידה לא טבעונית. גלידה טבעונית איננה מכילה חלב או ביצים, כך שבעת רכישת גלידה טבעונית אתם יכולים להיות בטוחים שלא פגעתם באף בעל חיים בזמן תהליך הכנת הגלידה.

גלידה טבעונית – בריאה יותר

כי גלידה טבעונית היא גלידה בריאה יותר! – גלידה לא חייבת להיות קינוח מתוק ומלא סוכר, אלא גלידה עשויה להיות גם מתוקה וגם בריאה ללא תוספות סוכר מזיקות. הסוכר והמתיקות עשויות להגיע ממתיקות הפרי שיש בגלידה הטבעונית, מתוספת שוקולד שאינו מכיל חלב, ממייפל, מסילאן או מסוכר חום.

גלידה טבעונית בהזמנה – מפוצצת טעמים

כי לגלידה טבעונית כל כך הרבה טעמים. בדרך כלל, יוצרי הגלידות הטבעוניות מושכות קהל רב בזכות שילובים מפתיעים וטעמים שלא זכינו לטעום מעולם. ישנן גלידות טבעוניות על בסיס טחינה, גלידות עטופות בעלי אורז, גלידות בטעם תה ירוק ועוד כל כך הרבה סוגים מגניבים של גלידות טבעוניות.

חברות הגלידות והקינוחים הבינו שאוכל טבעוני זה ה-דבר הבא.

הכירו – גלידות טבעוניות בהזמנה

ניתן להזמין גלידה טבעונית מאנטרטיק או מרשתות רבות בארץ אשר מוכרות גלידות וביניהן גם גלידות טבעוניות.

גם בן אנד ג'ריס  IS GOING VEGAN!החברה האמריקאית האהובה על הישראלים, בן אנד ג'ריס, פיתחה גלידות טבעוניות בהזמנה שניתן להזמין כמעט מכל חברת גלידות מוכרת.

הגלידות של בן אנד ג'ריס מכילות את כל הטעמים שאנחנו אוהבים – גלידת בננה עם חתיכות פאדג' ואגוזי מלך (צ'אנקי מאנקי), גלידת שוקולד עם חתיכות בראוניס ("שוקולד בראוניס"), גלידת שוקולד וגלידה עם חמאת בוטנים, חתיכות פאדג' ובצק עוגיות חמאת בוטנים ("חמאת בוטנים חצי אפוי") וגלידת וניל עם עוגיות, קרם וניל וחמאת בוטנים ("חמאת בוטנים ועוגיות").

כל הגלידות הטבעוניות של בן אנד ג'ריס עשויות על בסיס חלב שקדים שמהווה תחליף לחלב הרגיל.

גלידות טבעוניות בהזמנה ממותגים מובילים

ומה לגבי גלידות ישראליות? לחברת הגלידות המפורסמת במדינה, שטראוס, מבחר גדול מאוד של גלידות פרווה בטעמים שונים. ביניהן גלידת הדגל – "סולרו", שלה טעמי פרי רבים כמו קוקוס ואננס, תות ופירות יער ומנגו ופסיפלורה.

שטראוס מציעים גם גלידות טבעוניות אישיות כמו קורנטו וניל ושלגון טורטית האהובים.

ויש גם אריזות גלידה טבעוניות לכל המשפחה בשלושה טעמים ויותר, כמו; גלידת וניל שוקו תות, וניל קרמל בננה מוקה ועוד.

גלידה טבעונית ללא חומרים משמרים

שטראוס משווקת גלידות טבעוניות במגוון טעמים גם תחת שם המותג "קרמיסימו" בטעמים רבים, למשל; וניל צ'יפ, שוקו עוגיות וניל צ'יפ, תות לימון, ו"נשנושים" בטעמי שוקו וניל.

ואם מתחשק לכם גלידה על בסיס חלב קוקוס וסירופ אגבה, אתם חייבים לנסות את גלידת אילו (ilo), המותג הישראלי הכובש שמגיע הישר מקיבוץ הגושרים בצפון. הגלידה הזו היא טבעונית ועשויה ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הטעמים הפופולריים של גלידת אילו; שוקולד ואגוזי לוז ("שוקולז"), פאי לימון, שוקולד עם פצפוצי שוקולד, וניל קוקוס, תותים בשמנת ועוד ועוד!

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('f6162cbf-c77b-4de3-8015-616df1a28e4b','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0f429764-274b-4f64-b1af-397cca420786','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה