הגדג'טים המובילים לשנת 2019



בסוף העשור השני של המאה ה- 21 יש אינספור גדג'טים שימושיים, מהנים ומשעשעים שנמצאים בבית ובמקום העבודה, והופכים את החיים ליותר פשוטים ונוחים. כידוע, גדג'טים גם יכולים להיות מתנה שאנשים רבים ישמחו לקבל, והם נושאים עימם ערך מוסף של מקוריות וייחודיות.

Pixabay

אז למי שמחפש מתנה לאדם יקר או רוצה לצ'פר את עצמו עם גדג'ט מגניב ושימושי, הנה סקירה של המוצרים המובילים לשנה הנוכחית:

 

פורס אבטיח ומלון לקוביות

הקיץ בשיאו וקשה למצוא הנאה גדולה יותר מקוביות קרירות של אבטיח או מלון, שאפשר לאכול בבית, בבריכה או על שפת הים. נכון שלא מאוד קשה לפרוס את הפירות הגדולים הללו לקוביות אך בכל זאת מדובר במטלה שגוזלת זמן ומצריכה תכנון מסוים. אז הגדג'ט הזה פותר את העניין בשיא הסטייל והאלגנטיות: זהו פטנט מקורי של סכין בעיצוב שבשבת, שאיתו יוצאות לכם קוביות יפות ומסותתות לריבועים בלי שום מאמץ. כל שעושים הוא לחצות את האבטיח לחצי ולהוריד את הקצוות כדי שיישב על משטח העבודה באופן יציב. לאחר מכן פשוט עוברים עם הסכין שורה אחרי שורה, מה שנותן לכם קוביות יפות בקלות ובמהירות. רק ממשיכים לחתוך איתו עד שיש לכם את מספר הקוביות הרצוי.

 

צלחת אוכל אוטומטית לחיות מחמד

יש לכם כלב או חתול? מגיעים הביתה מאוחר מהמשרד? יוצאים לסופ"ש לאילת, לחברים או טסים לחו"ל? איך אתם פותרים את עניין ההאכלה? עם הפטנט המקורי הזה כבר לא צריך להתחיל לחפש חברים ושכנים שיאכילו את חיות המחמד שלכם. מדובר על צלחת אוכל אוטומטית שמאפשרת להאכיל חתולים וכלבים גם שאינכם מצויים בבית, ובכך לשמור על לוחות זמנים מסודרים בהאכלה. הצלחת העמוקה מגיעה עם מכסה מיוחד ומכילה ארבעה תאים עבור ארבע ארוחות, אותן ניתן לתכנת למועדים שונים. כך למשל, ברבע הראשון ניתן לשים טונה, ברבע השני עוף, ברבע השלישי אוכל רגיל לחתולים וברבע הרביעי איזה פינוק שהחתול אוהב במיוחד. לאחר מכן מתכנתים בקלות עם הצג הדיגיטלי את המועדים שבהם תיפתח כל צלחת. ואם לא די בכך, אפשר גם להקליט את הקולות שלכם עבור חיית המחמד, כך שבשעה הייעודה לארוחה היא תשמע אתכם אומרים לפתע: "בוא לאכול" או "פססססס" או כל ביטוי אחר. מתנה מגניבה ושימושית לכל מי שיש לו חיית מחמד!

 

ארגונית/סידורית לרכב

 

לחלק מאיתנו יש ילדים שעושים בלגן באוטו וחלקנו פשוט קצת מפוזרים. לכן, לא עובר שבוע אחרי הניקיון והסידור של המכונית והיא כבר מלאה בכל מיני חפצים שמסתובבים חופשי: עטים, משקפיים, דיסקים, כבלים, מוצרי טיפוח ואיפור ועוד המון פריטים קטנים. חוץ מהבלגן והתחושה של נסיעה בתוך תיק שתכולתו נשפכה החוצה, אנחנו גם לא מוצאים את הפריטים בדיוק כשצריך אותם. זאת עוד לפני שהזכרנו את הסכנה הכרוכה בחיפוש אחרי אותם פריטים חיוניים בשעת הנסיעה, עם ההתכופפות למטה והיד שמחפשת את משקפי השמש או כבל הטעינה.

 

אז הפטנט המדליק הזה פותר את הבעיה אחת ולתמיד, כך שתוכלו לנסוע ברכב מסודר ומאורגן. מדובר בארגונית/סידורית שיש בה הרבה גומיות חזקות ואיכותיות בסידור של שתי וערב. הגומיות החזקות האלה יכולות לתפוס כל פריט ואתם יכולים להכניס חפצים בצורה נוחה וקלה לפי איזה סדר שנראה לכם. גם השליפה פשוטה, קלה ומהירה מאוד – רק מכניסים, משתמשים ומוציאים. דרך אגב, הארגונית הזאת מתאימה לא רק לרכבים אלא לכל מי שמסתובב עם תיק שנוטה לבלגן. הגודל הקומפקטי שלה בהחלט יכול להיכנס בתיקי נשים, למשל, וגם אפשר פשוט לחבר אותה באוטו אל מגני השמש שמעל הנוסעים מקדימה. כך שפשוט צריך להפנות את המגן אליכם, לשלוף את הפריט ולהחזיר.

 

שואב אבק שולחני בעיצוב פטריה

 

מה אתם עושים כשהשולחן בסלון, במטבח או במשרד מתמלא בפירורי לחם, עוגה, שניצל וכדומה? סביר להניח שאתם הולכים למטבח, נוטלים מטלית רטובה, מזיזים את הפריטים מהשולחן, מנגבים ואחר כך מייבשים. כל התהליך הזה קצת ארוך ומייגע בשביל כמה פירורים, והגדג'ט הבא הופך את העניין לפשוט, קל ובעיקר הרבה יותר מגניב. מדובר בשואב אבק שולחני קטן אשר כל דמיון בינו לבין שואב הוא מקרי לחלוטין. למעשה הוא נראה כמו פטריה קטנה ומעוצבת עם צוואר לבן ועם חמישה גווני ראש לבחירה, שפשוט יכול לעמוד כל הזמן על השולחן ולתת לו עוד נגיעה חביבה וצבעונית. בסוף הארוחה הוא נכנס לפעולה בלי להתעסק עם מטלית או לנסות לאסוף פירורים עם האצבעות. פשוט מפעילים את השואב הקומפקטי שעובד על זוג סוללות רגילות ועוברים על השולחן כולו או על הנקודות המלוכלכות. לבסוף, אחרי שהמיכל של השואב מתמלא בפירורים, קל מאוד לפרק את החלק התחתון שלו ולשפוך את הלכלוך לפח האשפה. מתנה מעוצבת, מדליק ושימושית שאפילו הילדים יריבו מי ינקה איתה את השולחן.

 

שעון מעורר קליעה למטרה

לרבים מאיתנו קשה להתעורר בבוקר בין אם אנו מבוגרים שצריכים לצאת לעבודה, בני נוער שהולכים לבית הספר, ואפילו ילדים שקמים לגן. כן, צלצול השעון האלקטרוני איננו המנגינה החביבה בעולם והיינו רוצים פשוט שיפסיק כבר! אז הפטנט החדש הזה עושה שני דברים בבת אחת: גם מאפשר לנו להפסיק את הצלצול ולהביע את מה שאנו מרגישים כלפי השעון המטריד, וגם מאפשר להתעורר בדרך יוצאת דופן. מדובר בשעון מעורר מקורי ומיוחד שבו כיבוי צפצוף השעון נעשה עם אקדח. כן, מה שצריך לעשות הוא לכוון את האקדח אל מטרה שמתרוממת מעל השעון המעורר, ורק אם תצליחו לפגוע בה היא תיתן לכם שקט. מדובר במתנה נהדרת לכל מי שמתקשה לקום בבוקר, לכל חובבי הגדג'טים וגם לילדים ובני נוער שרוצים להתחיל את היום בדרך מגניבה שמעלה חיוך על הפנים.

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('f8c9a11c-9266-4670-a6c1-20ffb659757e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('fc6614ef-6648-4e90-9fae-c5b2c6a81e4f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה