הוטקראון – תכשיטי יוקרה לנשים



תכשיטים היו פעם סימן למעמד ולמצב משפחתי והיו נכס רב ערך. היום, מגירות תכשיטים מכילות עיצובים מגוונים וניתן למצוא בהן שילוב של תכשיטי זהב ויהלומים לצד תכשיטי פלסטיק, גומי, זכוכית ומתכות פשוטות. אבל ישנו עדיין מקום לאהבה שאנחנו רוחשים לתכשיטי יוקרה, לתכשיטים שעשויים מהחומרים היקרים, החזקים והמרשימים ביותר. אלו הם תכשיטים שמחזיקים מעמד דורות רבים ושומרים על יופיים ועל ערכם. יש עוד רבים שמתענגים על מתנה ייחודית, מעוצבת לעילא או אפילו מעוצבת באופן אישי – הקסם של תכשיטי יוקרה. בדיוק כמו אלה שתמצאו בהוט קראון - תכשיטי יוקרה לנשים.

PIXABAY

מה בין תכשיטים ליוקרה?

תכשיטים היו בעלי ערך חברתי שונה, במהלך ההיסטוריה. היו תקופות בהן תכשיטים שימשו כמטבע עובר לסוחר והיו אחת הדרכים בהן נשאו אנשים את חפצי הנוי שלהם עמם. בתקופות אחרות, שימשו תכשיטים כדי להעיד על העונד אותם – על מצבו הכלכלי ועל מעמדו החברתי. עד היום טבעות מסמנות קשרי נישואין ואהבה וישנן שרשראות שמעידות על האמונה של העונד אותן וגם עגילים נהגו להעיד על העונדים אותם. היום, תכשיטים משמשים בעיקר כאחת האפשרויות לביטוי עצמי ונחשבים לאמנות, על כל הנגזר מכך. אבל תכשיטי יוקרה, שנבדלים מתכשיטים אחרים, עדיין מהווים פריט איכותי, יצירת אומנות מעוצבת, מזכרת או עדות למאורע יוצא דופן ופעמים רבות הם גם בעלי ערך היסטורי וסנטימנטלי.

מה הם תכשיטי יוקרה?

במה נבדלים תכשיטי נשים שנחשבים תכשיטי יוקרה מתכשיטים אחרים? ישנן כמה אמות מידה מקובלות. ראשית, תכשיטי יוקרה עשויים מחומרים איכותיים – ממתכות יקרות ומאבני חן, חומרים בעלי אמות מידה קבועות לאיכות ותעודות שמעידות על איכותם ועל ערכם. משום שמדובר בחומרים איכותיים ויקרים, תכשיטי יוקרה הם תכשיטים עמידים ששומרים על מראם לאורך שנים ודורות. תכשיטי יוקרה יהיו לעולם מעוצבים על ידי מעצבי תכשיטים מומחים בעלי שם ומיוצרים על ידי צורפים מיומנים. הבדל נוסף בין תכשיטים לתכשיטי יוקרה נוגע לבלעדיות של הפריטים. מובן שלא כל פריט הוא יחיד במינו אבל תכשיטי יוקרה מיוצרים, לרוב, במהדורות מוגבלות כדי לשמור על האקסקלוסיביות שלהם.

למה לקנות תכשיט יוקרה אונליין?

בעבר היה נהוג להגיע אל חנות תכשיטים ולראות את התכשיטים לפני שרוכשים אותם, זהו מנהג שכמעט ועבר מן העולם, ביחד עם הצורך למשש את הירקות בשוק. בעבר, הקפידו רוכשי תכשיטים לראות ולאחוז בתכשיטים במו ידיהם, בטרם רכשו אותם וזאת ממספר סיבות: ראשית, תקופה ארוכה במהלך ההיסטוריה, לא הייתה אפשרות של צילום ברור של תכשיטים ופעמים רבות, קניה שלא באופן פיזי, דרשה להסתפק בתיאור של התכשיט במילים או בציור או שרטוט שלו – מומחים בתחום ידעו לפי משקל התכשיט ולפי מראהו האם מדובר במתכות אמיתיות ובאבני חן מקוריות. היום, כאשר התמונות מציגות את התכשיטים באופן כמעט מושלם ואיכות החומרים מגובה בתעודות חתומות, אין עוד שום סיבה לוותר על הנוחות של רכישת תכשיטי יוקרה באופן מקוון. במקרים רבים, קנייה מקוונת תאפשר גם בחירה מתוך מגוון רחב יותר של אפשרויות ואף עשויה להוריד את מחירו של התכשיט.

היוקרה היא לא רק בתכשיט

היוקרה שמציגים עונדי תכשיטי היוקרה מבקשת להעיד עליהם שהם חלק מבני המעמד הגבוה. אפיונים נוספים של בני המעמד הגבוה, במהלך ההיסטוריה, היו גם נימוסים טובים ונדבנות למשל. כאשר בוחנים את הפעילות של הוטקראון , ניתן לראות בבירור שכאן לא רק מייצרים תכשיטי יוקרה אלא גם מתנהגים באופן מותאם וראוי. מלבד טבעות חריטה בהתאמה אישית , עגילי מעצבים וגם צמידי יהלומים, בהוטקראון תמצאו גם שירות מכבד ואדיב, כבוד אמיתי ללקוחות, לסיפורים שלהם ולתכשיטים שמייצרים עבורם, דיוק, מקצועיות ויצירה מתוך אהבה אמיתית לתכשיטי יוקרה ולעונדות אותם.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('7be7f013-30d8-4acd-b108-22e7012778bd','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f1f0f7a0-fa50-4644-9237-854a67799a6d','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה