החיוך המושלם מתחיל כאן: כללי היגיינה נכונים לשמירה על בריאות הפה



לשמירה על כללי היגיינת פה נכונים יש חשיבות אסתטית ורפואית כאחד. היא תאפשר לכם ליהנות מחיוך יפה ובד בבד, תרחיק זיהומים בחלל הפה ומחלות חניכיים, ותעזור להימנע מטיפולי שיניים יקרים וכואבים. אז איך עושים את זה? מקפידים על שגרת ניקיון יומית אשר תרחיק את כל גורמי הסיכון האלו. הנה כמה דברים שחשוב לדעת.

Pixabay

כללי ברזל לצחצוח שיניים אפקטיבי

צחצוח שיניים הוא פעולה כה פשוטה הנחשבת לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו, לכן כל כך מפתיע לגלות כי חלק גדול מהאוכלוסייה אינו מבצע את הפעולה כראוי ואף יוצר נזק. חשוב שתקפידו על צחצוח שיניים נכון, לפי העקרונות הבאים:

תדירות: אל תוותרו על צחצוח שיניים פעמיים ביום ואם ניתן - צחצחו את השיניים בסיום כל ארוחה.

שמירה על סדר פעולות נכון: התחילו את הפעולה בצחצוח ראשוני באמצעות מים בלבד, צחצחו את השיניים ופנים הפה ורק לאחר מכן הוסיפו את משחת השיניים.

תנועה: הקפידו על צחצוח בתנועות מעגליות והימנעו מהפעלה של לחץ רב על המברשת.

התחילו לצחצח מהשיניים הפנימיות והתקדמו החוצה.

לסיום: אל תשכחו לצחצח את הלשון בכדי לנקות את רובד החיידקים המצטבר עליה. מדובר בכר פורה לחיידקים ובקטריות המוביל להתפתחות זיהומים וריח רע.

שימו לב, בכדי ליהנות מצחצוח שיניים אפקטיבי עליכם להמשיך בפעולה במשך כ-2 דקות. אם קשה לכם לאמוד את הזמן, הפעילו טיימר במשך ביצוע הפעולה.

סילונית לשיניים – ניקיון יסודי ויעיל בחלל הפה

בכדי ליהנות מפה בריא ונקי, צחצוח שיניים כשלעצמו אינו מספיק. בין אם אתם עושים שימוש במברשת שיניים חשמלית בעלת ראש מסתובב ובין אם במברשת שיניים ידנית פשוטה, ישנם מקומות בחלל הפה אשר אליהם המברשת פשוט מתקשה להגיע. את הבעיה הזו פותרת בהצלחה הסילונית לשיניים, המוכרת גם בשם סילון דנטלי. מדובר במכשיר חכם ויעיל במיוחד, אשר מאפשר ניקוי יסודי של השיניים באמצעות זרם מים חזק ודקיק. הקפדה על שימוש קבוע בסילונית לשיניים מקטין את הצטברות הפלאק על גבי השן, וכך מסייע בסילוק ריחות רעים, מניעה של דלקות חניכיים וזיהומים בחלל הפה.

השימוש בו מסייע בהקלה על דימומים ודלקות חניכיים ונחשב כאמצעי אידיאלי לניקוי כתרים ושתלים, כמו גם גשרים ואביזרים אורתודנטיים אחרים. מלבד יכולת הניקוי האולטימטיבית, סילונית השיניים מעסה את החניכיים וכך משפרת את זרימת הדם באזור. יתרון נוסף למכשיר הוא שהינו מתאים לשימוש בכל גיל, וכך הוא מספק מענה לכל אחד מבני המשפחה. השימוש בסילונית לשיניים מומלצת במיוחד לאנשים הסובלים מדלקות חניכיים ודימומים. שימוש קבוע במכשיר יאפשר לכם לדחות את הביקורים אצל השיננית ובמקרים רבים תאפשר גם להימנע מטיפולי שיניים. המכשיר מומלץ לשימוש על ידי רופאי שיניים והוכח מחקרית כאמצעי התורם לשיפור משמעותי בבריאות הפה ומניעה זיהומים ומחלות חניכיים.

 

העוצמה שבעדינות – כך פועלת הסילונית לשיניים

זרם המים העוצמתי והממוקד של המכשיר החדשני והחכם הזה מאפשר לנקות ביעילות את המרווחים שבין השיניים, בהם מצטברים שיירי מזון ולכלוך. הסילון הדנטלי פועל באופן נקודתי והוא מאפשר לנקות אזורים שגם קיסם השיניים והחוט הדנטלי מתקשים להגיע אליהם. מומלץ להשתמש במכשיר לאחר כל ארוחה בכדי ליהנות מאפקטיביות מקסימלית. המכשיר מתחבר ישירות לברז בהתקנה פשוטה וכך הוא מאפשר שימוש יעיל ונוח. הוא אינו דורש קידוח וניתן לניוד בקלות. המכשיר פועל ללא צורך בחשמל או סוללות, כך שהוא מתאים לשימוש בחדר הרחצה ובטוח גם לשימוש ילדים.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('85ca2917-d488-441d-a50a-f965d5cbbd68','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('e7dbb41e-fb9c-4cae-8692-9a3e5935b011','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה