השלכות רשלנות רפואית באבחון סרטן



אבחון שגוי, או העדר אבחון סרטן, עשוי להתרחש בכל סוג סרטן, מסרטן השד ועד לסרטן המעי הגס.קשה לקבוע בוודאות כמה מקרי מוות מתרחשים בגלל אי אבחון בזמן, אבל אחד הסיכונים הספציפיים לסרטן הוא הסיכון שאם הוא אינו מאובחן בשלב מוקדם, הוא עלול להתחיל להתפשט בגוף ולתקוף איברים או רקמות מאתגרים יותר לטיפול, או שנחשבים לפגיעים יותר.

.

אבחון צריך להיות בזמן ומדויק כאחד, ואם נפגעתם ממקרה רשלנות רפואית באבחון סרטן, עורכי דין שמתמחים ברשלנות רפואית יעזרו לכם לתבוע את הנזקים.

רשלנות רפואית באבחון סרטן עלולה להוביל לנזק הרסני

העדר אבחון מחלה הוא סוג שכיח של רשלנות רפואית. אבל אם כשמתרחשת רשלנות רפואית באבחון סרטן, הנזק עלול להיות חמור במיוחד, מכיוון שחלק מסוגי הסרטן ניתנים היטב לטיפול בשלבים מוקדמים, אבל הופכים קשים ביותר לטיפול אם הם מאובחנים בשלבים מתקדמים.

רופאים מסתמכים במידה מסוימת על דיווח המטופל לגבי התסמינים שהוא חווה כדי לקבוע אבחון. רוב הרופאים מיומנים בביצוע אבחנה מבדלת. לאחר הבנת התסמינים של המטופל, הרופא מכין רשימה של אבחנות אפשריות שיסבירו את התסמינים, ומדרג אותם מהתרחישים הסבירים ביותר לסבירים פחות.

רשלנות רפואית באבחון סרטן עלולה להתרחש כאשר רופא אינו מצליח לזהות סרטן כאפשרות, או שהרשלנות עלולה להתרחש כשהרופא אינו בודק כראוי האם סרטן הוא האבחנה הנכונה.

יש למשל, בדיקות מוקדמות שרופאים משתמשים בהם לאבחון סוגי סרטן מסוימים

כשמטופל מדווח על גוש או שבמהלך הבדיקות הוא מבחין בגוש, עליו לבצע בדיקה לקביעה אם הגוש סרטני באופיו. כאשר בדיקות הסקר הנכונות אינן מבוצעות כראוי, יתכן כי המטופל לא יקבל טיפול מתאים, וכתוצאה כך מתרחשת רשלנות רפואית באבחון סרטן או אפילו אבחון מוטעה.

בחלק מהמקרים, הרופאים אינם מבצעים בדיקות, כמו ממוגרפיה או ביופסיות, היות ואלו בדיקות יקרות. יחד עם זאת, העדר עריכת אבחנה דיפרנציאלית מתאימה או תיאוריות בדיקה במאמץ לאבחן, עלולים לגרום לכך שהחולה יאבד את סיכוייו להתאושש, והסרטן עלול להתפשט או לדרוש טיפול אגרסיבי יותר.

יש גם מקרים שבהם הבדיקות הנכונות הוזמנו ובוצעו, אבל לא פורשו נכון

לדוגמא, רדיולוג עשוי לקרוא תמונה של גידול באופן שגוי, כך שהסרטן לא יתגלה. או בדוגמא אחרת, פתולוג עשוי לתקן תוצאה במעבדה, כך שהסרטן לא יתגלה. במקרים אלה ניתן גם לטעון לתביעת רשלנות רפואית באבחון סרטן.

הגשת תביעת רשלנות רפואית בגין פציעות שנובעות מכישלון באבחון סרטן או ממוות של אדם קרוב, כרוכה בהוכחת הקשר בין המטופל לחול, והצגת ראיות שמוכיחות שהרופא לא הצליח לפעול בהתאם לאופן בו איש מקצוע אחר היה פועל, בהתאם לסטנדרטים המקובלים, וכישלון האבחון גרם לסרטן להחמיר או הוביל למוות.

בנייה ברורה של מערך הראיות חייבת להיות מוצגת בבית המשפט

כל אחד מהרכיבים חייב להיבנות על ידי הצגה ברורה של הראיות. מה שאומר שעורך דין שמתמחה בייצוג מקרי רשלנות רפואית באבחון סרטן, יצטרך לספק הוכחה לכך שכל טענה שנטענת בכתב התביעה תגובה בראיות כך שתימצא נכונה.

ברוב המקרים, יש להציג עדות מומחה אמין בסוגיות הסיבה וסטנדרט הטיפול המקובל. גם הצד השני יציג מומחה, אשר ככל הנראה יעיד כי הרופא שלכם פעל בהתאם לסטנדרט המקובל של הטיפול, או שהוא עשוי להעיד כי אי אבחון הסרטן לא היה הגורם לפגיעה שלכם.

תביעת רשלנות רפואית היא תהליך מורכב אבל אפשרי אם המומחה המשפטי המתאים מייצג אתכם

הליכים משפטיים להוכחת תוצאות של רשלנות רפואית עשויים להיות מסובכים, מכיוון שבמקרים מסוימים קשה להראות בוודאות ספקת שהתוצאה הייתה שונה, אם הרופא היה מאבחן סרטן, כאשר המטופל הציג את התסמינים לראשונה.

אם נפגעתם, או שאדם קרוב נפטר עקב רשלנות רפואית באבחון סרטן, תוכלו לתבוע נזקים. עורכי דין מומחים לרשלנות רפואית, עם ניסיון בייצוג תביעות שמתבססות על אי אבחון סרטן, התקף לב או מצבים חמורים אחרים, יסייעו לכם בהרכבת כתב התביעה וייצוג במהלך הדיונים בבית המשפט, עד להשגת הפיצויים ההולמים.

 


 
$(function(){setImageBanner('7e6a36c9-2da0-4685-8600-1316dbd9748e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('62813aef-f6bb-42c2-a258-e2c2ed85c09f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה