השתלת שיער לנשים: פתרון מצוין לטווח הארוך



נשירת שיער נשית, הקרחה נשית, שנקראת גם אלופציה אנדרוגנית, או דילול שיער אצל נשים, הם מקורות דאגה הולכים וגוברים, ולא רק אצל נשים בגילאים מסוימים. הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי אחוז הנשים מתחת לגיל חמישים שסובלות מאובדן שיער עולה בכשלושים אחוזים בעשר השנים האחרונות, נשים צעירות מגיל 25 עלולות להיפגע.

השתלת שיער

נשירת שיער אצל נשים נוטה להיות מפוזרת, כלומר להתרחש בכל מקום על הראש, והשיער שלהן מתחיל להיות דק יותר במראה בכל הקרקפת, בלי להתבטא בהכרח בנקודות קרחות. אלו הן הסיבות העיקריות שמובילות נשים לחפש פתרונות השתלת שיער לנשים, על מנת להתמודד ביעילות עם התופעה, ולהשיג תוצאות מצוינות לטווח הארוך.

מתי דילול שיער אצל נשים הופך לנשירת שיער?

נשירת שיער או דילל שיער אצל נשים הם מצבים שיכולים להופיע כתוצאה ממספר סיבות. הסיבה העיקרית הידועה היא מה שנקרא נשירת שיער בדפוס נשי. לאורך כל חייה של אישה, אובדן שיער יתרחש באופן טבעי כתוצאה מרמות ההורמונים המשתנות, לדוגמא, לאחר ההיריון, שם השיער מוחזר למצבו הדק יותר לפני ההיריון.

יחד עם זאת, עם אלופציה אנדרוגנית, המצב הוא גנטי ובלתי הפיך, ומשאיר נשים רבות בצפייה לפחד מפני הבלתי נמנע והבלתי ניתן לריפוי. לצורך טיפול באובדן שיער קבוע, השתלת שיער לנשים היא אחת האפשרויות הבודדות הזמינות, לעתים קרובות היא הטובה ביותר.

איך השתלת שיער לנשים עובדת?

לאחר ייעוץ ראשוני במהלכו ניתן להעריך את נשירת השיער ולאשר את ההתאמה לניתוח, ניתן להזמין טיפול השתלת שיער לנשים, שאורכו משתנה, אך לרב נמשך בסביבות חמש עד עשר שעות.

השתלת שיער בשיטת FUE היא טיפול שבמהלכו נאספים שתלי שיער בודדים ישירות מהאזור התורם. חתך מעגלי מבוצע בעור סביב החלק העליון של הזקיק מאזור רחב בחלק האחורי של הקרקפת.

מיקום האזור התורם נבחר ליציבות לטווח הארוך. לאחר מכן השיער מחולץ, או נמשך, ישירות מהקרקפת. בשלב הבא, רקמת השיער מוחדרת לאזור היעד, וזה השלב האחרון בתהליך השתלת שיער לנשים.

מהי השתלת שיער בשיטת FUE עם מכשיר NeoGraft?

מיצוי יחידה של FUE, או Follicular, היא טכניקה שמאפשרת לקצור זקיקי שיער ללא שימוש באזמל או תפרים, וללא הותרת שום צלקת לינארית.

NeoGraft הוא מכשיר כירורגי פורץ דרך מתוחכם שהופך את קצירת FUE ליעילה ומדויקת בהרבה מהמכשירים הקודמים. טיפולים בשיטת FUE באמצעות NeoGraft נחשבת ל"שינוי חוקי המשחק" בתחום ניתוחי השתלת שיער לנשים.

משחק חדש בתחום השתלת שיער לנשים

ניתן לבצע השתלת שיער בשיטת FUE תוך שימוש במגוון כלים ומכשירים שונים ואפילו מכשירים רובוטיים. אז למה FUE נחשבת ל"משחק חדש" בתחום ניתוחי השתלת שיער לנשים? FUE היא שיטה שמפחיתה באופן משמעותי את הסיכונים, אי הנוחות, וההשבתה של הליך השתלת שיער מסורתי.

שיטה זו אינה משאירה שום צלקת, ומאפשרת לקצור שתלי יחידה בזקיקים בודדים בכל פעם. ניתן לקצור עלפי שתלי יחידות זקיקים ללא מראה "רוכסן" של צלקת לינארית.

הבדלים בין נשירת שיער של נשים וגברים

נשים שנפגעות מנשירת שיער, עשויות שלא להבין באמת את ההבדל העיקרי בין נשירת שיער בדפוס גברי לבין נשירת שיער נשית. נשירת שיער אצל נשים נוטה להשפיע על חלקים מסוימים של הראש כמו קו השיער הקדמי או הקרקפת, וללא טיפול, עלולה להיווצר התקרחות באזורים נבדלים אלה.

הנקודות הקרחות עשויות להתפתח וליצור אזור קירח גדול יותר מקו השיער לקרקפת, ולאורך כל הראש. יחד עם זאת, ברוב המקרים, נשירת שיער בדפוס נשי גורמת לשיער דליל באפן מפוזר בכל חלקו העליון של הראש – לעומת קו שיער או הקרקפת בלבד – אם כי לעתים נדירות נשירת השיער מסתיימת בהתקרחות מלאה.

השתלת שיער לנשים בטורקיה

רמת מיומנות גבוהה לניתוח בהשתלת שיער נשית היא חיונית, מכיוון שהשתלים מונחים בנפרד כדי שהתוצאה תיראה טבעית ותשתלב עם צמיחת השיער הקיימת, כמו גם על מנת למנוע טראומה בתאים והישרדות גרועה של השתלים.

במרפאות מובילות בטורקיה, אחוז הולך וגובר של הלקוחות הן נשים שמעוניינות בפתרון קבוע, ולכן מומלץ לנשים שמתמודדות עם בעיות נשירת שיער, ליצור קשר עם המומחים לפגישת ייעוץ במהלכה יקבלו תשובות לכל השאלות או הדאגות שיש להן בנוגע לשיקום השיער שהן, לקבל ייעוץ על השיטה הטובה ביותר להשגת התוצאות הרצויות.

מה לחפש במנתח ובצוות שמבצע השתלת שיער לנשים?

אמנות, ניסיון ומומחיות הם הערכים הראשונים שחשוב לחפש כשמתכננים טיפולי השתלת שיער. מנתחים לשיקום השיער צריכים להציג למטופלות את תפריט השירותים האסתטיים שלהם, החומרים בהם הם משתמשים, והשיטות שהם נוקטים בהם.

צוות טכני כירורגי שמבצע השתלת שיער לנשים צריך להיות צוות שמעניק טיפול בגישה של תשוקה למקצוע וחמלה שמובילה להשגת התוצאות הטובות ביותר.

כמה הנחיות חשובות לסיום, לא רק לנשים שמחפשות טיפולי השתלות שיער

במקרים רבים, מטופלים מתמקדים בטעות יותר בשאלת השיטות והמכשירים שמשמשים את הרופאים שמבצעים טיפולי השתלות שיער, ושוכחים את הכללים הבסיסיים שחלים על עיצוב קו שיער אמנותי.

מנתחים מתחילים מועדים לטעויות משמעותיות בעיצוב קו השיער, בזוויות ובהתמצאות בשתלים – ויוצרים בעיות שלא כל כך קל לתקן, לשקם או להסתיר. לכן חשוב שמטופלים פוטנציאליים יעריכו את המומחיות המוכחת של המנתח ואת הטכניקה שבה הוא נוקט, ויבחנו את רמת הניסיון שיש לו בהשתלות שיער כמו גם יתרשמו מתמונות של מטופלים קודמים שהשיגו תוצאות טבעיות.

 


 
$(function(){setImageBanner('6ce21107-1708-4fe3-85dc-53d8b1e8b770','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('9b3cace1-fb09-42dd-950e-dc8d8a52ba6c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה