חדשנות ויוקרה: פנטהאוז דופלקס בעיצובה של מאיה קדם ביבנה הירוקה



בשקט של יבנה הירוקה, בפרויקט שמשלב בין טבע לחדשנות, ממוקם פנטהאוז דופלקס שעוצב על ידי מאיה קדם. דירה חדשה, ישירות מהקבלן, שהופכת לבית חלומי בזכות עיצוב אירופאי קלאסי, שמחבר בין יוקרה לנוחות. הפרויקט הזה, שממוקם עם נוף פתוח לשדות הירוקים של העיר, מייצג את המיטב בעיצוב פנים - שילוב של יופי, פונקציונליות, והתאמה אישית לצרכים של הדיירים. במאמר הבא, נצלול לעומק העבודה, נבחן את האתגרים שעמדו בפני מאיה ואת הפתרונות היצירתיים שהיא הציעה.

צילום אלעד גונן.

תיאור הפרויקט

פנטהאוז דופלקס ביבנה הירוקה, פרויקט עיצוב פנים מרהיב של מאיה קדם, הוא יצירת אמנות בפני עצמה. הדירה, שהיא חדשה מהקבלן, כוללת שישה חדרים רחבי ידיים, ממוקמת באחת הנקודות הפסטורליות ביותר בעיר, עם נוף פתוח ומרהיב לשדות הירוקים שמסביב. עיצוב הפנים משדר יוקרה בכל פינה, תוך שמירה על סגנון אירופאי קלאסי שמתאפיין בקווים נקיים ומראה מעודן.

 

בקומה התחתונה, נפתח החלל המרכזי של הבית לאחר הסרת קירות, מה שאפשר לאור הטבעי להציף את המטבח, הסלון ופינת האוכל. המטבח, שהוא לב הבית, עוצב בגוונים כהים וסגנון קלאסי, עם מקומות אחסון רבים, משטחי עבודה גדולים ואי אכילה מרשים. בסלון, פינת ישיבה נוחה ומפנקת ושטיח חמים יוצרים אווירה מזמינה. וילונות בגוונים בהירים ורכים מוסיפים לתחושת היוקרה והקלאסיות.

 

בקומה העליונה, סוויטת ההורים מציעה פינוק אמיתי, עם חדר שינה מרווח, ארונות גדולים, מיטה זוגית מפנקת ומקלחת זוגית בסגנון מלון בוטיק. כל החלל פתוח ומואר, עם יציאה למרפסת שמש מעוצבת, הכוללת מטבח חוץ יוקרתי, בר ישיבה, ואזורי פינוק נוספים.

האתגרים והפתרונות

במרכז הפרויקט של פנטהאוז דופלקס ביבנה הירוקה עמד אתגר מרכזי: להפוך דירה חדשה מקבלן לבית חם ומזמין, תוך שמירה על אסתטיקה יוקרתית. הפרויקט דרש יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה בכל פרט ופרט, מהתכנון המרחבי ועד לבחירת החומרים והפריטים. האתגר העיקרי היה לשמור על איזון בין סגנון עיצובי מודרני ויוקרתי לבין יצירת אווירה נעימה וביתית.

 

מאיה קדם פתרה את האתגרים הללו בקפידה רבה וברגישות מעודנת. היא פיתחה תכנון פנים חדש והורידה קירות ליצירת חלל פתוח, מואר, ומרווח. במטבח, סלון ופינת האוכל, עבודת הנגרות והבחירה בגוונים כהים וחמים יצרו תחושת יוקרה ונוחות. המטבח עוצב בסגנון קלאסי אירופאי, עם מקומות אחסון רבים ומשטחי עבודה גדולים. בסלון, פינת ישיבה נוחה ומפנקת ושטיח חמים הגדירו את אזור המנוחה, בעוד שוילונות בגוונים בהירים ורכים תרמו לאווירה הקלאסית והיוקרתית.

 

תהליך העבודה ושיתוף הפעולה

תהליך העבודה על הפנטהאוז דופלקס ביבנה הירוקה היה תהליך מורכב, שדרש קורדינציה ותכנון קפדני. מאיה קדם פתחה את הפרויקט עם פגישות ראשוניות מקיפות עם הלקוחות, שבהן נקבעו הצרכים, החלומות והמטרות של הדיירים לעיצוב הבית. התכנון היה ממוקד ומותאם אישית, תוך שילוב רעיונות וצרכים שונים ליצירת תמהיל עיצובי הרמוני וייחודי.

 

במהלך הפרויקט, מאיה קדם שיתפה פעולה עם מגוון רחב של בעלי מקצוע, כולל נגרים, מעצבי פנים, ספקי ריהוט וחומרי גלם. התהליך כלל גם שימוש בחומרים איכותיים וייחודיים ליצירת תחושה יוקרתית באווירה חמה. כל שינוי, הוספה או התאמה נעשתה בתיאום מלא עם הלקוחות והתחשבות בצרכים ובטעמם האישי, מה שהבטיח שהפרויקט יענה על כל הציפיות וישקף את אישיותם של הדיירים.

פרטים ייחודיים בפרויקט

פרויקט הפנטהאוז דופלקס ביבנה הירוקה מצטיין במגוון פרטים ייחודיים שמבדילים אותו ומעניקים לו אופי מיוחד. מאיה קדם, במקצועיותה, דאגה לשילוב של יוקרה ופונקציונליות בכל פינה. למשל, בקומה התחתונה, המטבח תוכנן בסגנון קלאסי, עם גוונים כהים, מקומות אחסון רבים, ואי אכילה מרכזי. הוא נוצר כלב הבית, משדר יוקרה ומזמין לשהות בו.

 

פינת האוכל קיבלה מגע מיוחד עם ספריית קודש בגוונים של לבן וזהב, מה שמעניק לה מראה טוהר וקדושה. הקמין המיוחד שנבנה בעבודת נגרות מקשר בין פינת האוכל לסלון, ומוסיף חמימות ואינטימיות לחלל. חדרי השינה עוצבו גם הם בדגש על פרטיות ונוחות, כאשר כל אחד מהם קיבל עיצוב מותאם אישית עם פתרונות נגרות ייחודיים.

 

בקומה העליונה, סוויטת ההורים מציעה פינוק אמיתי עם חדר שינה מרווח, ארונות גדולים, ומיטה זוגית גדולה. המקלחת הזוגית תוכננה כמו במלון בוטיק, עם ברזים ואינטרפוצים בגווני זהב, וארון כיור בהתאמה אישית. המרפסת השמשית הגדולה והמוארת בקומה זו משלבת סטייל ופונקציונליות, עם מטבח חוץ יוקרתי, גריל, ומקומות אחסון רבים, מה שמייצר אווירה של חופשה בבית.

צילום אלעד גונן.

לסיכום

פרויקט הפנטהאוז דופלקס ביבנה הירוקה, בעיצובה המופלא של מאיה קדם, מציג את המיטב של עיצוב פנים מודרני. משילוב של יוקרה ופונקציונליות, דרך פרטים ייחודיים המעניקים תחושה ייחודית ומרשימה, ועד לשיתוף פעולה מקצועי עם מגוון בעלי מקצוע, הפרויקט מייצג את היכולת להעניק לבית נשמה ואופי. התוצאה היא פנטהאוז שמשלב בין יופי לנוחות, ומציע חוויה ייחודית לכל הדיירים.

 

אם אתם מחפשים להפוך את הבית שלכם למופת של עיצוב, נוחות ויוקרה, או אם אתם רוצים לראות פרויקטים נוספים שמעידים על הכישורים הייחודיים של מאיה קדם, אנחנו מזמין אתכם לבקר באתר שלה. שם תוכלו לקבל השראה, לראות דוגמאות נוספות לעבודותיה, וליצור קשר לתחילת המסע שלכם לבית החלומות.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('8af0e896-b514-46a8-a055-a0deee5d5048','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('364c8b78-1403-4e11-968e-29c29dd6772c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה