חומרי ניקוי לבית: סוגים ושימושים



בית נקי הוא מושא חלומם של אנשים רבים. הללו שואפים לנהל בית מטופח ונעים בו כל המשטחים והאזורים בוהקים מניקיון בכל עת. קל לחלום, אבל לא תמיד קל להגשים את החלום. שכן הבתים כיום מאופיינים בריבוי רהיטים וחפצים. והחיים שלנו כמעט תמיד עמוסים מאוד באינספור מטלות. אבל מי שבאמת רוצה בית נקי יוכל להצליח בכך, וזאת בעזרת חומרי ניקוי לבית וכלים ייעודיים אשר יאפשרו לו לנקות ולמרק את הבית ביעילות מרבית.

Pixabay

סוגים שונים של חומרי ניקוי לבית

מחלקת המוצרים של ניקיון בית בצרכניות היא מחלקה גדולה ועמוסה במוצרים במגוון סוגים. לכל מוצר ייעוד והוראות שימוש, לכל מוצר מאפיינים מיוחדים וניחוח משלו.

  • סחבות לחות לניקוי הרצפה – לא תמיד מתאים לכם להוציא מהארון סחבה נקיה כדי להעביר ניגוב על הרצפה. לפעמים אתם ממש מעדיפים על פני אפשרות זו פתרון חד פעמי קליל. הכירו את המטליות הלחות אשר מגיעות בגודל של סחבת רצפה ממוצעת + חור במרכז כדי להקל על ההשחלה על המגב. אתם שולפים, פותחים את הקיפולים ומשחילים על המקל. הניחוח המיוחד מתפשט בבית והרצפה מקבלת ברק רענן ונקי. זה נוח וחוסך לכם זמן וגם התעסקות עם כביסה מיותרת ומלוכלכת. המטליות הללו מתאימות לסוגים שונים של רצפות לפי הרשום על האריזה – פרקטים, קרמיקות ועוד.
  • תרסיס חלונות – לא קל להבריק את החלונות. השמשות נוטות לקבל עליהן כתמים שונים של אבק, טביעות אצבעות וטיפות של גשם. הבעיה היא שגם לאחר הניקוי עלולים להישאר סימני ניגוב אשר נותנים הרגשה שהניקוי לא הועיל אלא הזיק... בדיוק לשם כך מונחים על המדפים תרסיסים מיוחדים אשר נועדו למירוק ולהברקת השמשות. חומרי ניקוי אלו מאופיינים בכך שהשמשות מתייבשות במהירות רבה, והתוצאה היא שמשות בוהקות וחפות מכל לכלוך וסימן.
  • ספריי חיטוי – חיידקים הם האויב המשותף לכלל האנושות. חשוב לנו שהבית שלנו יהיה נעים וריחני, ולצד זאת שלא תהיה בו אוכלוסיית חיידקים גדולה ומזיקה. ניתן לחסל אותם בעזרת ספריי חיטוי מיוחד אשר מתיזים אותו על משטחים שונים. יש ספריי מיוחד אשר מתאים למשטחים רכים כמו כורסאות וספות. אתם מתיזים מהספריי והתוצאה היא חיטוי של קרוב למאה אחוזים מאוכלוסיית החיידקים הקיימת במקום.
  • חיטוי משטחים קשים – חשוב לנו לחטא אזורים שונים בבית בהם יש נטייה להתרבות חיידקים. זה משטח השיש במטבח וכן השירותים. גם עבור מטרה זו ניתן למצוא ספריי מתאים אשר מאפשר לנו להתיז את החומר הפעיל ובכך להשמיד את החיידקים אשר באו להתארח אצלנו בבית... ניתן למצוא מוצרים אשר מכילים מסירי אבנית או מסירי שומנים.
  • מגבונים לניקוי כללי – כולנו מכירים את המגבונים הלחים מקרוב. מגוון שימושים ניתן לעשות בהם. האם ניסיתם לנקות את הבית בעזרתם? שימו לב – ניתן לרכוש מגבונים מיוחדים אשר נועדו לניקוי כללי של הבית. מדובר על מגבונים שמכילים מרכיבים מיוחדים ולחות מדויקת המאפשרת לנו לנקות ביעילות רבה בלי להסתבך עם סמרטוטים וספל מים וחומרי ניקוי. יש מטליות בעלות תכונות שונות; מטליות דוחות אבק, משמידות חיידקים ועוד. כמובן שהמטליות מגיעות עם ניחוח מרענן של ניקיון.
  • ספוג הפלא – פלא אם עדיין לא הכנסתם אותו לשימוש יומיומי בביתכם... מדובר על פתרון גאוני אשר חולל שינוי דרמטי בתחום הניקיון. בעזרת ספוג הפלא ניתן לחולל נפלאות. הספוג מאפשר לנו לנקות ביסודיות רבה משטחים שונים כמו ארונות, קירות, שולחנות וכדומה.
  • מסירי אבנית – חדר האמבטיה הוא אזור שנוטה להתכסות בשכבת אבנית. כדי להתמודד מול האבנית יש להכיר את המוצרים אשר בכוחם להסיר אבנית. יש מסירי אבנית מסוגים שונים אשר יאפשרו לנו להסיר את האבנית ביעילות וללא מאמץ רב.

כל כך הרבה חומרי ניקוי לבית מוצעים לנו כיום עבור ניקיון בית. אם כי חשוב להתייחס לפרמטר הבא: מהם אחוזי החומר הפעיל הקיים במוצר? כאשר בוחרים חומרי ניקוי לבית יש לוודא כי המוצר מכיל אחוזים ניכרים של חומר פעיל, מה שיאפשר לנו לנקות ולהשיג תוצאות יעילות בכמויות קטנות יחסית של חומר ניקוי.


 
$(function(){setImageBanner('0acc34ef-f22f-400b-b53d-ecb60e480fd7','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('90132b81-a0eb-4891-9520-9bdab3a7b178','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה