יעדים מומלצים לטיולים מאורגנים



בעבר טיולים מאורגנים נחשבו בעיקר לנחלתם של זוגות מבוגרים שחיפשו את הנוחות של טיול שבו דואגים לכל מה שהם צריכים. אבל בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבינים שזו דרך מצוינת ומהנה לא פחות לטייל (ואף יותר), כאשר אין צורך להשקיע זמן ואנרגיות בתכנון הטיול, ואפשר להספיק לראות ולחוות המון אתרים ואטרקציות בזמן קצר. בטיולים מאורגנים ניתן למצוא מטיילים מכל הסוגים: מבוגרים, צעירים, משפחות עם ילדים, זוגות, חברים, וגם מטיילים בודדים, כשהמשותף ביניהם זה הרצון לצאת לטיול חווייתי ומרתק תוך כדי היכרות של אנשים חדשים. אם החלטתם שאתם מעוניינים לצאת לטיול מאורגן, השאלה הבאה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא - איפה כדאי לטייל?

Pixabay

אנחנו ברימון טורס אספנו עבורכם כמה מסלולים שווים ביעדים מומלצים במיוחד, כאלה שכל אחד ייהנה לטייל בהם, ואף שישאירו טעם של עוד.

בין העבר לעתיד ביפן

אם חיפשתם טיול מאורגן בלתי נשכח - יפן זו הכתובת עבורכם. טיול מאורגן ליפן יעניק לכם הזדמנות להתרשם מהארץ המופלאה והצבעונית הזו, בין ערים מודרניות עם גורדי שחקים מרהיבים וייחודיים בצורתם לבין כפרים מרוחקים וקסומים המפוזרים בהרים ושמספקים הצצה לאורח החיים היפני המסורתי שכמעט ולא השתנה במשך אלפי שנה.

טיולים מאורגנים ליפן מומלצים במיוחד בחודשי האביב משום שזו העונה של פריחת הדובדבן, הסמל המוכר ביותר של העם היפני. היכונו לפריחה בשלל צבעים ולחגיגות של כלל תושבי יפן היוצאים לגנים כדי ליהנות מכל היופי הזה. אך גם אם טיסה ליפן באביב לא יוצאת לפועל, אל דאגה, מדובר במדינה יפהפיה לאורך כל השנה.

אחד היתרונות הבולטים בטיול מאורגן הוא העובדה שאתם לא צריכים לדאוג לתכנון יעדי הטיול, וכך רוב הטיולים המאורגנים יכללו את היעדים הכי חשובים ביפן: טוקיו המרשימה והאופנתית, מקדשים ציוריים על רקע נופים עוצרי נשימה בעיירות מרוחקות, הר הגעש הקדוש פוג'י שהוא אחד מיעדי התיירות הכי מפורסמים בעולם, וכך הלאה.

לחפש את סנטה קלאוס בלפלנד

לפלנד היא מהיעדים האלה שתמיד ראיתם תמונות שלהם, רציתם מאוד להגיע לטייל בהם, אבל אולי לא הצלחתם לאזור את האומץ לטייל שם באופן עצמאי. אבל טיול חורפי ללפלנד הוא ללא ספק חוויה יוצאת דופן, וטיול מאורגן יסיר מכם את כל הדאגות. הצטיידו בבגדים חמים שמתאימים לטיול בשלג, והתכוננו לטיול שאין סיכוי שתשכחו.

בין איילי הצפון, מזחלות כלבים, כפר "סנטה קלאוס" וכמובן גולת הכותרת - הזוהר הצפוני (אם יתמזל מזלכם לטייל בדיוק בלילה שבו תפציע אותה תאורה לילית מהפנטת), לפלנד תהיה חלום קר שמתגשם.

לחצות את ארצות הברית

אם כבר טסים עד לארה"ב, כדאי לא לפספס את חוויית המעבר בין שני צידיה המציעים חוויות טיול שונות - המתחרות זו בזו בקסם שבהן. ברימון טורס תמצאו מגוון טיולים מאורגנים בארה"ב בין החוף המזרחי לחוף המערבי. תוכלו למשל להתחיל בלוס אנג'לס ובכל האטרקציות הזוהרות של הוליווד, לעבור בסן פרנסיסקו היפהפיה על רחובותיה המפותלים, לחוות את הטבע העצום והאינסופי של שמורת הטבע יוסמיטי ושל מפלי הניאגרה, לנשום קצת פוליטיקה מול הבית הלבן בוושינגטון, ולצאת למסע שופינג משכר בניו יורק. כל החלומות - בטיול אחד.

להתחבר לשורשים במרוקו

אנו ברימון טורס מציעים מגוון של טיולים מאורגנים למרוקו הקסומה, אחד מהם מותאם במיוחד לציבור שומרי המסורת. טיול מאורגן למרוקו לשומרי מסורת מציע מסלול ייחודי ותנאים מותאמים, כולל ארוחות במסעדות כשרות, סיורים בעיירות עתיקות והיסטוריות תוך מתן דגש על ההיסטוריה היהודית העשירה במרוקו, ושמירה על קדושת השבת. טיולים נוספים לציבור הכללי כוללים גם הם ערי מלוכה על ארמונותיהם העתיקים, הצבעוניים והמרשימים במיוחד, טיולי ג'יפים בדיונות הסהרה, בתי הברברים ועוד נקודות ציון מיוחדות שיותירו בכם רושם עמוק.

 

אז למה אתם מחכים? בחרו באחד מהיעדים או צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור את היעד וסוג הטיול המאורגן שהולם באופן הטוב ביותר את מה שאתם מחפשים.

 

 


 
$(function(){setImageBanner('cb66e337-7176-4122-956a-98d949eba2dd','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('859d7fea-6eb9-4487-a71e-409127f655d8','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה