יתרונות מאווררי תקרה תעשייתיים בהשוואה לפתרונות אוורור אחרים



ראשית, בחירה בהתקנת מאווררי תקרה תעשייתיים פירושה השקעה קטנה ויעילות גבוהה. השוואה בין מאווררי תקרה תעשייתיים גדולים במיוחד למאווררים גדולים מתמקדת בשטח המכוסה על ידי מאוורר תעשייתי גדול, לבין השטח המכוסה על ידי חמישים מאווררים קטנים.

מאוורר תקרה

לדוגמא, בבניין תעשייתי בגודל של תשעת אלפים מטרים מרובעים, על מנת להשיג אפקט כיסוי מלא, יש צורך בהתקנת כשלוש מאות מאווררים קטנים, לעומת שישה מאווררי תקרה תעשייתיים חסכוניים באנרגיה.

אבל קודם בואו נבין מהם מאווררים תעשייתיים

מאווררי תקרה תעשייתיים הם מאווררים גדולים שמוקנים על התקרה ומעבירים נפח אוויר גבוה במהירות נמוכה. המהירות הנמוכה מספקת תנועת אוויר עדינה ולא רוח משבשת. חוץ מזה, זרימת נפח אוויר גבוהה מפיצה את זרימת האוויר על שטח גדול.

מאווררים אלו יוצרים וילונות אוויר וזרימת אוויר שאינה מפריעה, ובכך מפחיתים את הצורך בהתקנת מערכות מיזוג יקרות בחללים תעשייתיים.

וזה עוד לא הכול

בניגוד למאווררי התקרה המסורתיים, מאוורר תעשייתי אחד בלבד מסוגל לכסות שטחים של אלפי מטרים מרובעים ויכול להחליף בין עשרה לעשרים מאווררים רגילים, או מאווררי תקרה קטנים יותר. מאווררי תקרה תעשייתיים כוללים פונקציונליות כפולה לעבודה גם בקיץ וגם בחורף עם להבי מאוורר שיש להם תכונות יעילות מאוד למניעת קורוזיה.

התקנה נכונה של מאווררי תקרה גדולים צריכה להיות במרחק של כשלושה מטרים מהתקרה, מכיוון שמאווררים ענקיים אלה דורשים שטח מעליהם על מנת להעביר את האוויר לקרקע ולהשיג תפקוד תקין.

השוואה בין מאווררי תקרה תעשייתיים למזגנים מרכזיים

עלויות הפעלת מאווררי תקרה תעשייתיים נמוכה באופן משמעותי מהפעלת מזגנים מרכזיים. שטחים תעשייתיים נמדדים בדרך כלל באלפי מטרים מרובעים ולפעמים אף בעשרות אלפי מטרים רבועים, וכושר הקירור של מיזוג אוויר רגיל פשוט אינו מסוגל לעמוד בשטח פעולה כה ענק.

לדוגמא, שטח אזור תעשייתי בגודל של אלפיים מטרים מרובעים, מצריך התקנת מערכת מיזוג אוויר מרכזית על מנת לקרר אותו היטב, ועלויות הקירור הן יקרות ומשמעותיות. עם מאווררי תקרה תעשייתיים יש את ההשקעה הראשונית של הציוד, ועלויות תפעול נמוכות בהרבה מעלויות הפעלת מערכות מיזוג אוויר.

איכות אוויר טובה

תנועת אוויר טובה בחלל מקורה חיונית להפצת אוויר באופן שווה ורצוף לכל החלל, עם יתרונות שיפור תחושת הנוחות. ככל שהחום עולה, כך גם עולות עלויות הקירור.

מזגנים נושפים אוויר קר מנקודה אחת, אבל אינם מפיצים את האוויר הקר בכל החלל. זה מה שמאווררים תעשייתיים גדולים עושים. התקנתם גורמת לאוויר קריר יותר, חשבונות חשמל נמוכים יותר, ועלייה בנוחות העובדים והמבקרים.

חלק מהאזורים התעשייתיים אינם מצדיקים התקנת מיזוג אוויר

מה שקורה באזורים אלו הוא שהחום יכול להצטבר לרמות מסוכנות לעובדים. אפילו ללא מיזוג אוויר, מאווררים תעשייתיים גדולים מקפידים על קירור של אנשים רבים יותר באזורים אלו על ידי יצירת בריזה רעננה וחיסול האוויר העומד.

מחקרים מראים ששיפור נוחות העובדים והמבקרים באזורים תעשייתיים מוביל לתפוקת עבודה ורווחה גבוהה בשיעור של שני אחוזים כאשר הטמפרטורות נוחות. שיפור מערכת האוורור באזורים תעשייתיים חוסך זמן וכסף, ומונע גם בעיות נשימה מיותרות.

בשורה התחתונה, יש מספיק סיבות טובות לבחור מאווררים תעשייתיים

מאווררי תקרה תעשייתיים זמינים בדגמים וגדלים שונים, ויש מספיק סיבות טובות לבחור אותם. אז אם אתם מחפשים פתרונות אוורור טובים לחללים תעשייתיים, עם מאווררי תקרה חסכוניים ואפקטיביים באנרגיה, שמציעים את הכיסוי הנפחי הגדול ביותר, חפשו את המאווררים התעשייתיים שיציעו כמה שיותר פתרונות קירור מעולים לחלל המסחרי שלכם.

יצרני ומשווקי מאווררים תעשייתיים מומחים בקירור מפעלים ואזורים תעשייתיים גדולים, ובקיאים בשיטות הטובות ביותר להגדלת זרימת האוויר והפחתת הלחות ועיבוי האוויר על מנת לשמור על מצב המלאי שלכם, בריאות העובדים והמבקרים ושיפור הרווחה והנוחות, והם ישמחו לעזור לכם לבחור את הדגם המתאים לכם.

 


 
$(function(){setImageBanner('ebe971de-6e57-4a7b-b0d8-f661e2310ba8','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('7ef7fec7-38c9-4148-b12a-e7536398f69c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה