לוכדי עכברים



אם יש לכם עכבר או עכברים שמסתובבים בבית באופן חופשי, מדובר ללא ספק בדבר מרתיע ולא נעים כלל. מרבית האנשים אינם מסמפתים עכברים ובייחוד כאשר הם מסתובבים באופן חופשי בביתם. לכידת עכברים על ידי לוכדי עכברים מקצועיים ומנוסים בתחום, היא ללא ספק פעולה הכרחית.

freepik

אם חשבתם שאתם יכולים ללכוד את העכברים שבביתכם באופן עצמאי על ידי הצבת מלכודות שונות, בוודאי תתפלאו לגלות שמדובר בפעולה מורכבת שלא תמיד מצליחה. יתר על כן, לא פעם גם כאשר מצליחים ללכוד עכברים באופן עצמאי, הם חוזרים שוב. לוכדי עכברים מקצועיים יודעים כיצד ללכוד את העכברים בצורה היעילה ביותר ולבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת שהעכברים לא יופיעו שוב בבית.

לכידת עכברים- מדוע זה חשוב?

עכברים מהווים את אחד מסוגי המכרסמים המזיקים והטורדניים ביותר שיכולים להיות. מלבד העובדה שמרבית האנשים מפחדים ונרתעים מעכברים ומלבד העובדה שעכברים יוצרים תחושת גועל אצל חלק משמעותי מהאוכלוסייה, הרי שעכברים מהווים סכנה תברואתית חמורה מאוד. העכברים נושאים על הפרווה שלהם חיידקים וטפילים אשר נדבקו אליה כאשר הם עברו בצינורות הביוב. כמו כן, עכברים משאירים אחריהם גללי צואה במקום שהם מצויים והם כשלעצמם מהווים סכנה תברואתית לכל מי ששוהה במקום. חשוב מאוד לדעת שעכברים כבר נוטים לנגוס במזון. על כן, הם ינגסו בכל מזון שיהיה זמין להם בביתכם. במידה והם לא ימצאו מזון זמין הם ינגסו בצינורות, בכבלים חשמליים בבית ועוד. אין ספק שיש לא מעט סיבות שבגינן כדאי מיד כאשר מזהים נוכחות של עכבר או עכברים בכל מבנה באשר הוא, לפנות באופן מידי ללוכדי עכברים מקצועיים ומנוסים בתחום זה.

כיצד לוכדים עכברים?

ישנן שיטות שונות עבור לכידת עכברים. בעוד שיש שיטות הדברה אשר כוללות בהן פיזור רעלנים ברחבי המבנה, אשר מטרתם היא לגרום לעכברים לנגוס בהם ובשל כך, למות, ישנן שיטות יעילות ובטוחות יותר. שיטת הרעלנים גורמת לכך שהם גורמים לפגרי העכברים להופיע בבית, דבר שבהחלט יוצר תחושה לא נעימה בקרב דיירי הבית. מעבר לכך, הרעלנים מסוכנים מאוד ובבית שבו יש ילדים קטנים אשר יכולים לגעת בהם, בהחלט לא כדאי להשתמש בהם.  על כן, כיום ניתן ללכוד עכברים באמצעות שימוש במלכודות. מדובר על אחת מהשיטות הטובות, היעילות, הבטוחות וההומאניות ביותר עבור לכידת עכברים. בשיטת הצבת המלכודות, לוכדי העכברים יציבו מלכודות לעכברים בפינת מסתור. במלכודות יוצבו פיתיונות טבעיים שיגרמו לעכברים להיכנס למלכודות. בעוד שישנן מלכודות אשר גורמות לעכבר להילכד בהן ולמות, ישנן מלכודות אשר סוגרות על העכבר כאשר הוא נכנס אליהן ושומרות עליו בחיים. כלומר, כל אדם שאיננו חפץ במות העכברים, יכול לבחור בשיטת הצבת המלכודות שמטרתן היא ללכוד בהן את העכבר בלבד לצורך שחרורו לאחר מכן באזור מרוחק בטבע.

כיצד בוחרים לוכדי עכברים?

אם יש עכברים בביתכם אשר מסיבים לכם בוודאי אי נעימות רבה בלשון המעטה, זה הזמן שלכם למצוא את לוכדי העכברים הטובים, המקצועיים, היעילים והמנוסים ביותר בתחום לכידת עכברים. אין ספק שלא כדאי לכם להתפשר על אנשי המקצוע הרלוונטיים עבור לכידת העכברים וזאת בכדי שתצליחו להיפטר באופן הרמטי ומוחלט מהעכברים שבביתכם. על אף שההיצע כיום בתחום אנשי מקצוע העוסקים בתחום הדברות בכלל ולכידת עכברים בפרט הינו גדול, כדאי מאוד שתבחרו בטובים ביותר בתחום.

זיסמן הדברות מהווים את אנשי המקצוע הטובים ביותר כיום בתחום לכידת עכברים, בשיטות היעילות, הבטוחות וההומניות ביותר. אם יש עכברים בביתכם, כדאי שתיצרו קשר באופן מידי עם זיסמן הדברות.

 

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('9689a4d2-73be-499e-864d-fd92bfa19b49','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c005f6a1-b846-47f1-aacf-0f35b1e3df99','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה