למה אתה צריך מדיניות אבטחת מידע?



כל יום נראה שיש כותרת נוספת על הפרת נתונים. המידע האישי שלך, מספרי כרטיסי האשראי, מספר תעודת זהות - הכל שם בחוץ. ואם אתה כמו רוב האנשים, אתה כנראה חושב שזה לעולם לא יכול לקרות לך. אבל המציאות היא שאף אחד לא חסין מפני גניבת נתונים. לכן זה כל כך חשוב שתהיה מדיניות אבטחת מידע במקום. מדיניות אבטחת מידע עוזרת להגן על החברה שלך - ועל הלקוחות שלך - מפני פרצת נתונים. אז מה נכנס למדיניות אבטחת מידע טובה? המשך לקרוא כדי לגלות.

FREEPIK

מהי מדיניות אבטחת מידע?

בצורתה הפשוטה ביותר, מדיניות אבטחת מידע היא מסמך המתאר כיצד חברה מתכננת להגן על הנתונים המאוחסנים אלקטרונית שלה. זה כולל הכל, החל מפרטי כרטיס אשראי של לקוחות ועד מספרי תעודת זהות של עובדים. על מנת ליצור מדיניות אבטחה יעילה, עסקים צריכים לקחת בחשבון מספר גורמים, לרבות סוג הנתונים המאוחסנים, רמת האבטחה הנדרשת והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בגישה לא מורשית. לאחר שנעשו שיקולים אלה, עסקים יכולים להתחיל לפתח נהלים ספציפיים להבטחת אבטחת מידע, כגון יצירת קבצים מוגני סיסמה והצפנת מידע רגיש. על ידי נקיטת צעדים אלה, עסקים יכולים לעזור להגן על עצמם מפני האיום ההולך וגדל של התקפות סייבר.

האם יש צורך באבטחת מידע בעת שימוש בתוכנה לשליחת הודעות SMS בתפוצה רחבה?

בימים הראשונים של ה-SMS, היה נפוץ שהודעות נשלחו ללא אמצעי אבטחה כלשהם. המשמעות היא שכל מי שיש לו גישה לרשת יכול ליירט ולקרוא הודעות בזמן שליחתן. עם זאת, ככל שהזמן עבר התברר כי מדובר בסיכון אבטחה רציני. כתוצאה מכך, הופעלו אמצעי אבטחת מידע להגנה על סודיות הודעות ה-SMS. אמצעים אלו כוללים הצפנה, המקשה על כל אחד מלבד הנמען המיועד לקרוא את ההודעה, ואימות, המבטיח שרק משתמשים מורשים יוכלו לגשת להודעה. למרות שאמצעים אלה הפכו את ה-SMS לאבטחה הרבה יותר, ישנם עדיין כמה סיכונים הקשורים לשימוש בשירות. לדוגמה, אם הטלפון של משתמש נגנב, ייתכן שהגנב יוכל לקבל גישה להודעות אם הוא יודע את ה-PIN או הסיסמה של המשתמש. כתוצאה מכך, חשוב לבחור PIN מאובטח ולעולם לא לחשוף אותו לאף אחד. בנוסף, חשוב למחוק הודעות לאחר קריאתן מכיוון שהן עדיין עשויות להיות מאוחסנות בטלפון ולהיות נגישות למשתמשים לא מורשים. על ידי נקיטת אמצעי זהירות אלה, תוכל לעזור להבטיח שהודעות ה-SMS שלך יישארו חסויות.

5 סיבות למה אתה צריך מדיניות אבטחת מידע

כל עסק טוב בימינו יודע שהנתונים הם אחד הנכסים היקרים ביותר שלהם. אחרי הכל, זה מה שעוזר לך להבין את הלקוחות שלך, לייצר מוצרים טובים יותר ולמקד את השיווק שלך. אבל מה שעסקים רבים לא מבינים הוא שהנתונים הם גם אחריות פוטנציאלית. אם זה נופל לידיים הלא נכונות, זה יכול לשמש כדי לפגוע בעסק שלך או בלקוחות שלך. לכן חיוני שתהיה מדיניות אבטחת מידע במקום. להלן חמש סיבות לכך:

1. כדי להגן על העסק שלך מפני פרצות מידע.

פרצת מידע עלולה לסכן את כל העסק שלך, לכן חשוב שיהיו אמצעי הגנה כדי למנוע מקרים כאלה.

2. כדי להגן על הנתונים של הלקוחות שלך.

אם הנתונים של הלקוחות שלך נפגעים, הם עלולים לאבד את האמון בעסק שלך ולקחת את העסק שלהם למקום אחר.

3. לעמוד בחוקים ובתקנות.

בתחומי שיפוט רבים, ישנם חוקים ותקנות המסדירים כיצד עסקים חייבים להגן על נתוני לקוחות. אי ציות עלול לגרום לקנסות גבוהים.

4. כדי למנוע פגיעה במוניטין.

פרצת נתונים עלולה לפגוע במוניטין של העסק שלך, גם אם אינך אשם. אם אתה אוסף לידים של שמות אנשים, מספרי טלפון ומיילים על מנת לשלוח להם הודעות סמס בתפוצה רחבה , או לשלוח להם ניוזליטר שבועי - אתה חייב לשמור שהמידע הזה לא יזלוג חלילה לרשות הרבים באינטרנט. זה עלול לעצבן את הלקוחת שלך, ולגורם להם לעזוב אותך כמחאה של אי-אמון. 

5. כדי להגן על היתרון התחרותי שלך.

הנתונים שלך עשויים להכיל סודות מסחריים או מידע אחר שנותן לך יתרון תחרותי. אם זה נופל לידיים הלא נכונות, אתה עלול לאבד את היתרון הזה.

אבטחת מידע היא כבר לא אופציה לעסקים - זה הכרחי. על ידי הטמעת מדיניות אבטחת מידע, אתה יכול לעזור להגן על העסק שלך מההשלכות העלולות להיות הרסניות של פרצת נתונים.

איזה אנטי וירוס מומלץ?

Cכל הנוגע לאנטי-וירוס הטוב ביותר . עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן מתאימה לך למי שלא מכיר מבפנים את הנושא. אך מי שנכנס לעומק הסוגיה של אנטי וירוס מוצלח יודע שאי-סט E - SEAT הינו האנטי וירוס המעולה ביותר שיש. כיום ניתן למצוא את התוכנה במחירים טובים עם גיבוי ואחריות ועוד פיצ'רים מגניבים, אחרי הכל, אבטחת המחשב שלך חשובה, ואתה רוצה לוודא שאתה משתמש בהגנה הטובה ביותר. 

עם זאת, הנה כמה מתוכניות האנטי-וירוס הפופולריות ביותר בחוץ, יחד עם כמה יתרונות וחסרונות של כל אחת מהן, תוכלו לראות בעצמכם שהם לא מתקרבות לרמה של E Seat::

- Norton Antivirus: אחת מתוכניות האנטי-וירוס הידועות ביותר, נורטון מציעה הגנה מקיפה מפני תוכנות זדוניות, וירוסים, איומים מקוונים אחרים. עם זאת, זה יכול להיות קצת יקר, וכמה משתמשים מדווחים שזה יכול להאט את ביצועי המחשב שלך.

- McAfee Antivirus: אפשרות ידועה נוספת, McAfee מציעה הגנה דומה ל-Norton אך היא לרוב משתלמת יותר. עם זאת, כמו נורטון, זה יכול לפעמים לגרום להאטה במחשב שלך.

- AVG Antivirus: אפשרות טובה באמצע הדרך, AVG מציעה הגנה מוצקה במחיר סביר. עם זאת, חלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות עם תוצאות שגויות (כאשר התוכנית מסמנת בטעות קובץ לא מזיק כזדוני).

 


 
$(function(){setImageBanner('55d7217f-a305-433d-ab6d-6f6128667589','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('335756e4-aa48-4793-9b3b-a800d86d02e1','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה