מלגזות חשמליות ודיזל למכירה



לכל עסק או חברה שעוסקים בתחום הלוגיסטיקה, במסחר ובענפים זהים בתעשייה, תמיד תהייה השאיפה להתפתח ולהתייעל בכל מסגרת הליכי העבודה שלהם, לעשות שימוש באבזור שמקל, משפר וחוסך בכסף ובכוח אדם, וכן שימוש בציוד שתורם לעסק רבות, גם באספקט הכלכלי וגם בכל הקשור לתחושתם של העובדים – כל השקעה שמייעלת את עבודתם ושומרת על בריאותם, תגרום להם לתחושה טובה

קרדיט לתמונה - ש.ב. פתרונות שינוע בע"מ

בהקשר הזה, אפשר לראות שבתחום העבודות המסחריות והתעשייתיות, ישנם שלל כלי עבודה לשינוע שמיועדים לסייע ולהקל על העובדים ועל התייעלות החברה - בין יתר הכלים הללו יש את המלגזות.

יתרונותיה של המלגזה                                                                                         אחד מאביזרי העבודה המבוקשים ביותר בימינו, בפרט בתחום המסחר והתעשייה, הינה המלגזה. מלגזה היא כלי רכב ממונע שכל תפקידו זה להוביל, להעמיס ולפרוק, סוגי סחורה שונים. בעבר, האדם היה אחראי על העמסה ופריקה של הסחורה, מה שגזל לא מעט זמן ויחד עם זאת גם דרש מאמץ פיזי, לעיתים קשה מנשוא. על ידי רכישת מלגזה נעשה שימוש גם בשלל חברות לוגיסטיקה, ארגון ואחסון, במפעל מזון תעשייתי, בסדנאות, במרכולים גדולים, בשטחים חקלאיים, אתרי בנייה, מוסכים ועוד. בעזרת מלגזה, ניתן לשנע סוגי סחורות במשקלים שונים מנקודה אחת לשנייה, בהיעדר כל מאמץ, או עזרה של כוח אדם.  

סוגי מלגזות למכירה                                                                                                              אפשר היום למצוא שני מלגזות למכירה שמיועדות לשימוש בתחום התעשייה - המלגזות החשמליות ומלגזות דיזל.

מלגזה חשמלית – זוהי מלגזה שמונעת באמצעות סוללה חשמלית עמידה ביותר. המנוע של המלגזה החשמלית הינו חשמלי, ולכן ייעודה של מלגזה זו יהיה לצרכי עבודות פשוטות, כמו הרמה ופריקה של משא שלא עולה מעל עשרה טון. מאחר ומדובר במלגזה חשמלית, היא תהייה יעילה לעבודה בתוך חלל סגור ומקורה, כמו בפנים מפעל, מחסן ציוד ובמקומות בהם גם המעברים הינם צרים והרצפה ישרה.

מלגזת דיזל – מלגזת הדיזל פועלת על מערכת הידרולית שמופעלת על ידי דיזל. מלגזות אלה נחשבות ליותר חזקות ממלגזות החשמליות ולכן הן גם מיועדות לעבודה עם מטען וסחורה ששוקלת משקל רב. מאחר ומלגזה זו מופעלת על ידי כוח דיזל, היא אף תתאים לתנאי שטח יותר מאתגרים כמו עבודה באזור פתוח ולא מפולס, בדרכים עקלקלות כמו אבנים, בוץ וכדומה.

גם בין המלגזות החשמליות והדיזל יש סוגי מלגזות כמו מלגזה חשמלית אדם הולך, שמיועדת לעבודה במחסן סגור שמיועד לאחסון וסידור סחורה על גבי המדפים, משמע, אדם עומד בסמוך למלגזה ומפעיל את המלגזה בנוחות ובקלות. כמו כן, יש את מלגזות הרמה שהן מיועדות להרמה של משא כבד ושינוע בקלות וללא מאמץ מצד האדם שמפעיל את המלגזה.

איזו מלגזה כדאי לקנות?                                                                                          על מנת לקנות את המלגזה האיכותית ביותר לשימוש בחברה שלכם או בבית העסק, כדאי להבין מה הם כל צרכי העסק ומה הם תנאי הסביבה בעסק עצמו. אם מדובר בעסק שממוקם במקום סגור כמו מחסן או מפעל שמחזיק במעט סחורה, נכון יהיה לבחור במלגזה שהיא חשמלית ומטרתה להרים משאות יחסית קלים והניידות שלה לא תצריך שטח גדול מדי. להבדיל מזאת, במקומות  כמו שטח חקלאי פתוח או אתר בנייה, עבור זה יהיה הרבה יותר נכון לרכוש מלגזה שמופעלת באמצעות מנוע דיזל, כך המלגזה תצליח לנווט בשטח החקלאי בקלות ולשאת משאות ששוקלים משקל רב.

גם המחיר של המלגזות משתנה בהתאם ליתרונות ולאיכותן, ולכן ההמלצה לכל בעל עסק או חברה, להשקיע במלגזה איכותית שעונה על כל מנעד הצרכים, כך יעשה בה שימוש יעיל לאורך שנים ארוכות.

המאמר נכתב באדיבות ש.ב. פתרונות שינוע בע"מ - https://shinua.co.il/ 03-9341260

 


 
$(function(){setImageBanner('8af6e60f-aae5-495d-948d-a52ab5ef72cb','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c940b9dc-d58b-4192-a51c-cf0701a757e8','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה