מקצועיים, אדיבים ולגמרי משתלמים: שלושה עסקים שכדאי שתכירו גם אתם



בינינו, מה יותר טוב מלקבל המלצה ישירה על דבר טוב שאנשים התנסו ואתם יכולים להיות בטוחים שהוא מתאים גם לכם? אין ספק שזוהי הדרך הטובה ביותר לעשות בחירות מאז ומתמיד, והאמת היא שזה לא ממש השתנה בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, ואם כבר אפשר לראות כמה זה חשוב לקבל המלצות כאלו לנוכח מבול המידע שאנו חשופים לו והקושי להבחין באמת בין דבר טוב לדבר מומלץ פחות.

 FREEPIK

מתוך כך נראה כי אנשים רבים יעשו הכל כדי לקבל המלצה אובייקטיבית, וכשמדובר על שירותים מיוחדים ויקרים יותר, כאלו שאנו לא מוציאים עליהם כסף בדרך בשגרת החיים שלנו, החשיבות של הדבר רק הולכת ומתחזקת. אם כך, על מנת שגם אתם תוכלו לעשות בחירה טובה ומנצחת ברגעים חשובים בחיים, החלטנו לאסוף עבורכם כמה המלצות מעולות על עסקים שבהחלט מצטיינים במה שהם עושים. מדובר למעשה על עסקים שמבינים בתחום שלהם באמת, שיודעים להציע ערך מוסף ללקוחות, שמקפידים תמיד על שירות אדיב ומקצועי עם חיוך, והרבה פעמים (וכאן רבים מוצאים עצמם מופתעים), דווקא אלו הם אותם העסקים שיודעים להציע את המחירים ההוגנים והמשתלמים באמת.

אז מבלי לבזבז עוד זמן, הנה המלצות חמות על שלושה עסקים נהדרים שבהחלט שווה להכיר כשאתם לשלב בו אתם זקוקים לשירותים או למוצרים שהם מציעים. בהצלחה!

הדוג קולג' - בית הספר לאילוף כלבים של יוצא עוקץ נתן פרל

אם אילוף כלבים זה משהו שמעניין אתכם, אין ספק שהכתובת הנכונה עבורכם היא הדוג קולג', בית הספר המקצועי לאילוף כלבים של נתן פרל. מדובר על יוצא עוקץ שהפך את האהבה שלו לבעלי חיים ולכלבים בפרט לדרך חיים של ממש ופתח את אחד מבתי הספר המובילים לאילוף כלבים בישראל.

בית הספר מתמקד בשני שירותים עיקריים ולכן הוא יכול להתאים בשני מישורים שונים. השירות הראשון הוא שירות של אילוף כלבים. תוכלו להגיע לבית הספר עם כלבים לא מאולפים או עם בעיות התנהגות ולקבל שירותי אילוף מקיפים. בית הספר מתמחה בשיטות אילוף שונות ויודע לסייע לכלבים להסתגל למחייה בקרבת בני אדם.

מעבר לכך, אם אתם מתעניינים בתחום בעצמכם, האפשרות של לימודי אילוף כלבים בבית הספר היא אפשרות נפלאה. מי שרוצה יוכל להתחיל עם קורסים בסיסיים למתחילים שרוצים להתנסות בבית, כאשר ישנה גם אופציה ללכת על קורס מקיף יותר עם כל הידע המקצועי הנדרש למאלף מוסמך שבסופו גם מקבלים תעודת מאלף רשמית שתאפשר לכם להתחיל ולעסוק בתחום באופן מקצועי. מעניין לדעת כי מדי שנה בית הספר אוסף מאות כלבים חסרי בית, משקם אותם, מעניק להם חינוך ראשוני ומוצא עבורם בתים בישראל ונראה כי אכן מדובר על מקום שפועל מתוך אהבה לבעלי חיים.

שמלה חלומית ואיכות ללא פשרות - סטודיו הבוטיק של המעצבת שלומית אזרד

כשאירוע גדול וחשוב מתקרב, נניח לצורך העניין כאשר מישהי קרובה אלייך כמו אחות, בת או החברה הטובה מתחתנת, את רוצה מן הסתם להיראות במיטבך ביום הגדול וליהנות מלוק שאין לאף אחת אחרת. ובכן, אם תבחרי באפשרות הרגילה של לרכוש שמלה מחנות אופנה, תגלי עיצובים רגילים ויש סיכוי לא רע שיותר מאורחת אחת גם תראה בדיוק כמוך.

בדיוק בגלל זה הרעיון של עיצוב שמלת ערב יוקרתית בהתאמה אישית הוא רעיון מנצח ואין מקום טוב ונכון יותר לעשות בו את זה מאשר בסטודיו הבוטיק של מעצבת העל שלומית אזרד. אזרד, בוגרת מכללת שנקר לעיצוב אופנה שסיימה את לימודיה כבר לפני יותר מעשור, התמקדה מתחילת דרכה בעיצוב שמלות כלה ושמלות ערב יוקרתיות. הרזומה שלה כולל השתתפות פעילה באירועי אופנה גדולים בכל העולם שהפכו את השם שלה למוכר והיא מקפידה לייבא תמיד את כלל חומרי הגלם בהם היא משתמשת מאירופה בלבד, ללא שמץ של פשרה על האיכות.

חשוב להבין שאם תחליטי לבחור בה תהני מהרגע הראשון מיחס אישי וליווי צמוד ברמה הגבוהה ביותר. החל משלב הרעיונות, דרך בחירת הבדים, העיצוב, ההתאמות והמדידות ועד להכנה לקראת האירוע עצמו, הצוות המקצועי ילך איתך ביד עד שתגיעי בדיוק ללוק שחלמת ודמיינת מאז ומתמיד.

חוגגים בר מצווה מרגשת בכותל ונותנים לרפאל הפקות לסגור לכם את כל הפינות

אם אירוע בר מצווה בכותל זה משהו שגם אתם ההורים, וגם הילד שלכם שמגיע בשעה טובה לגיל מצוות, חלמתם עליו מאז ומתמיד, אין ספק שאתם יודעים בדיוק איך לכוון לחגיגה ייחודית ומיוחדת במינה. יחד עם זאת, הורים שמנסים לארגן אירוע כזה בעצמם מבינים בדרך כלל מהר מאד כי לא מדובר על משימה פשוטה ושיש הרבה מאד פרטים גדולים וקטנים שצריך לדאוג להם מראש.

ובכן, מי שלא רוצה לוותר על החלום ובמיוחד הורים ששואפים ליהנות מהאירוע של הילד שלהם, בהחלט צריכים להכיר את העסק שנקרא רפאל הפקות. הצוות המקצועי ילווה אתכם מהבוקר עם איסוף באוטובוס שלכם ושל האורחים מהבית. משם תמשיכו לארוחת בוקר חגיגית ומפנקת בלטרון, לאחריה תסעו לרחבת הכותל לצעידה וטקס עלייה לתורה כמובן ואת היום תסיימו בארוחה טובה באחת המסעדות היוקרתיות בעיר.

לכל אורך היום יתלוו אליכם צוות הנגנים שלא יפסיקו לשיר ולשמח ויהפכו את היום הזה למיוחד, ואיתם כמובן גם החזן שיצטרף בקולו ואף ילווה וינחה את הילד במהלך העלייה לתורה. כמובן שהצוות ידאג גם לכל שאר הפרטים הקטנים והחשובים כמו כיבוד, שתייה, מקומות ישיבה וצל במהלך היום ולדברים טכניים יותר כמו דרכי גישה, מקומות חנייה וכן הלאה. עם הצוות של רפאל הפקות אתם יכולים להיות שקטים ופשוט ליהנות מאירוע בלתי נשכח!

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('2c56f618-2369-42a1-b2e8-1f9fb642f793','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('3d025441-c56f-40d6-be71-c8e0702ac2d3','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה