ניקוי ספות יכול לגרום לספות שלכם להיראות כחדשות



זה ממש לא משנה אם בסלון ביתכם ישנן ספות העשויות מעור יוקרתי או מבדד, ספות מעור הפוך או מכל חומר גלם אחר. הספות נועדו שנשב עליהן וכן למטרות של אירוח ישיבה עם בני המשפחה ועוד.

freepik

 הספות של סלון ביתנו אם נרצה או לא יצברו לכלוך רב ואבק. במקרים אלה אסור לומר נואש כי אם להזמין שירות ניקוי ספות אשר ינקו את הספות באופן כזה שאתם בעצמכם לא תכירו אותן. היום בגלל המצב הכלכלי ההפכפך אנשים רבים מעדיפים לא לרכוש ספות חדשות כי אם לנקות את הקיימות באמצעות חברת ניקוי ספות מקצועית אשר תגרום להן להיראות רעננות ללא כתמים עד שהגוונים של הריפוד יהיו חיים ובוהקים יותר.

 

יש להיזהר מניקוי עצמי של הספה וכן אם קיימים כתמים ניתן יהיה להסירם באופן נקודתי ולא להשתמש עם מים על הספה מה שיגביר את הכתמים ויגרום לכתם להיות גדול יותר כאשר הוא יתפרש על אזור רחב יותר בספה. השתמשו באופן נקודתי רק בחומרי ניקוי ביתים ויעילים אשר נמצאים בכל בית. לדוגמא חומץ מהול עם מים ביחס של חצי מים וחצי חומץ לבן או אבקת סודה סבון כלים מהול במים וכדומה. שימוש  בחומרי ניקוי שהם בעלי הרכב כימי עשוי להיות הרסני לספות ביתכם במידה וחומרים אלה אינם מתאימים לסיבי הספה. אם מדובר בספות עור תוכלו לעבור עם מטלית מיוחדת לעור יחד עם קרם ניקוי ולאחר מכן עם קרם לחות. על מנת לשמור היטב על ספות העור בביתכם יש להימנע ממגע ישיר של שמש מה שיגרום לסדקים בעור ולהרס הספה טרם זמנה.

 

תחזוקה נכונה ושוטפת תשמור על ספות ביתכם לשנים

יש לבצע תחזוקה שוטפת בספות הסלון היות ומדובר על אזור שיושבים בו הרבה. פירורים אבק וחיידקים רבים יכולים להצטבר בספות במיוחד בחריצים של המושבים. שאבו אחת לשבוע את הספות ואפילו תוכלו לעבור עם מטלית ניקוי לא מבושמת מה שיגרום לרענון הספות. העשויות מבד.כשאר מנקים באופן יסודי את הבית אסור לכם לפסוח על ניקוי ספות היות ובית נקי עם ספות מלוכלכות פשוט יעיב על הניקיון. אנשי מקצוע אשר עובדים בחבר וותיקה של ניקוי ספות יגיעו לפני התאריך שיקבעו למטרת ניקוי ספות ויבחנו את סוג הספות על מנת להכין את חומרי הניקוי המקצועיים אשר מתאימים לסיבים אלה של בד הריפוד שלכם גם סוג הכתמים נלקח בחשבון כך שגם פה יש להשתמש בחומרי ניקוי שמתאימים לא רק לבד הריפוד של הספות כי אם לסוג של הכתמים עצמם.

 

לאחר ניקוי ספות וחיטוין תקבלו הוראות לגבי תחזוקה שוטפת נכונה של הספות וכן, כיצד ניתן להוריד כתמים נקודתיים שנוצרו מבלי לפגוע בהן. חברות וותיקות של ניקוי ספות מעיקות אחרית מלאה והמלצות לגבי ניקוי תקופתי של הספות. מנהל חברת א.א.אלופים בניקיון, מספר כי ישנם סוגים רבים של בדי ריפוד וכן סוגים רבים של כתמים ולכן הוא  שולח איש מקצוע מחברתו בכדי שיאבחן את סוג בד הריפוד והכתמים היות וניקוי לא מקצועי ללא אבחון מקדים רק יגרום נזק חמור לספות. עוד מציע בעל חברת א.א אלופים בניקיון כי ההיצע של חברות ניקוי ספות הוא רב ויש לבחור חברה וותיקה אשר שמה הולך לפניה ולשים לב כי לא מדובר בחברה שזה עתה החלה את דרכה בענף זה.

 

הכי נוח לקבל שירות ניקוי ספות בביתכם

רבים יעידו כי הם מעדיפים שירוי ניקוי ספות בביתם היות והם נמצאים בסמוך למנקי הספות ורואים את התוצאות. מלבד זאת לשלוח את הספה למפעל לניקוי ספות ולהחזירן יגרום להבדל יקר ומהותי מאשר ניקוי ספות בבית הלקוח.  על מנת לשמור על ספות נקיות חשוב כי תדגו לתחזוקה נכונה ושוטפת. ניקוי ספות מתחיל עם שאיבת אבק אחת לשבוע לפחות כשאר אתם מרימים את המושבים ומנקים תחתם באמצעות שואב האבק. יש לעבור עם כפפת ניקוי לחה בתנועות סיבוביות. חל איסור להרטיב ספות מכל סוג היות וכאשר הספה עדיין רטובה ל התייבשה זה עשוי לגרום לעובש ופטריות כאשר העובש מלווה בריח רע. אל תשפשפו כתם, היות וחומר הניקוי יחדור עמוק לסיבים ויקשה על פעולת ניקוי ספות. אל תברישו את הספות היות ופעולה זו עשויה לגרום לנזק רב בסיבי הריפוד ולפגוע במראה הריפוד. בשום פנים ואופן אל תשתמשו עם אקונומיקה או מסיר שומנים על ריפוד הספה מה שיגרום לנזק בלתי הפיך. אם לא הצלחתם לזהות את סיבי ריפוד הספה או מהתווית שלה ניתן באמצעות מגע לדעת אם זה בד סינתטי או בד טבעי. אם העברתם יד על ריפוד הספה והמגע הוא חלק זה הסימן שמדובר על בד סינתטי של ריפוד. במקרה זה התמזל מזלכם היות וניקוי ספות מבד סינתטי הרבה יותר קל מאשר ניקוי של ספות העשויות מבד טבעי כגון כותנה או פשתן. אם הבד סינתטי וזיהיתם כתם תוכלו לקחת קליפת תפוז ולבשל אותה במים כ-7 דקות ולהוסיף מיץ מחצי לימון טבעי וכפית אחת של מלח. כשאר התערובת מוכנה יש לגשת אל הספות עם מברשת יד רכה ולהבריש בעדינות רבה את הכתם. בקליפת התפוז ישנה כמות של אלכוהול מה שממיס את השומנים או כתמי הזיעה של מי שישב על הספה. יש לספוג בעזרת מטלית יבשה את הנוזלים של התערובת  ויש להמתין עד שהספה תתייבש לחלוטין באוויר הטבעי. אין לשבת על הספה עד שתתייבש לחלוטין. יש לציין כי ככל שתמהרו לנקות את הכתם הטרי כך כל הסיכויים כי יוסר הכתם ואתם תנשמו לרווחה.

 

היום בעזרת הטלפונים החכמים ושליחת וואטס אפ תוכלו לשלוח תמונה ש הספה מקרוב ורצוי כי המצלמה בטלפון החכם שלכם תהיה באיכות גבוהה. תמונה זו יכולה לקצר לכם את ההזמנה של שירותי ניקוי ספות כשאר בעל חברה ש ניקוי ספות יוכל כבר לומר לכם מה המחיר ומתי הוא יוכל להגיע עם צוות הניקיון ולנקות את הספות בביתכם. למרות שרבים סבורים כי הם חוסכים בפעולה של ניקוי ספות עצמאי התשובה היא שממש לא. הבעיה היא שבסופו של דבר הספות עשויות להיהרס בשל שימוש לא נכון עם חומרי ניקוי או הרטבת הספות אבל מה לעשות כל אחד והמקצוע שלו ולכן יש להשאיר עבודה מורכבת זו בידם של המקצוענים. אם החלטתם לבצע ניקוי וחיטוי גם של שטיחי הבית וגם ניקוי ספות עליכם לדעת כי חברות רבות מבצעות את שני סוגי ניקיון אלה היות ושיטת הניקוי והמכשור הם אותו הדבר.

 

האלופים בכל סוגי הניקיון יבריקו את ביתכם מ א'-ת'

תמיד מומלץ לפנות לחברת ניקיון המתמחה בכמה סוגים של ניקיון כך שתוכלו למצוא את כל סוגי הניקיון תחת קורת גג אחת. חברת א.א.אלופים בניקיון קיימת כבר 19 שנה והיא מציעה סוגים רבים של ניקיון כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות  ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות ניקוי ריפודי רכב ועוד.  החברה מציעה את שירותיה בפריסה רחבה בערים ואזורים בים בארץ וכן מציעה שירות אדיב ומקצועי תוך עמידה בזמנים ואחריות מלאה על כל סוגי שירותי הניקיון שהיא מציעה שנים ללקוחותיה הוותיקים והחדשים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('de01048a-e41d-49f0-bf41-1d7e861e73b8','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('83cdafda-1603-4077-9e61-ee31d0e3c2e4','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה