סוכות אבלים – כל מה שאתם צריכים בזמן שבעה



סוכות אבלים – המשפחה האבלה והחברים הקרובים צריכים לשנס מותניים ולדאוג לשבעה מכבדת • הרימו את הראש "פאר אוהלים" כאן איתכם • כל המידע הרלוונטי על סוכות אבלים במאמר הבא

יחצ פאר אוהלים

רבים מאיתנו חוו אבל בחייהם על מות האנשים היקרים שאהבו. במיוחד כדי להעביר את ימי השבעה בצורה הנוחה ביותר למרות הקושי הרגשי הרב שפוקד אותנו, קמו חברות השכרה של סוכות אבלים עבור סיוע מיטבי למשפחות האבלות, לרבות "פאר אוהלים", בעלת ניסיון של מעל 8 שנים בתחום.

סוכות אבלים קיימות במגוון צורות וגדלים, הבחירה בסוכת אבלים מושלמת תלויה בגורמים רבים כמו כמות בני המשפחה, החברים והאורחים שיגיעו לניחום אבלים, הציוד הנוסף שחייבים עבור סוכת האבלים וגם קירור או חימום סוכת האבלים בהתאם לתנאי מזג האוויר הקיימים.

סוכות אבלים עשויות להיות מוזמנות מראש דרך חברת השכרה מוכרת ומומלצת, אבל גם משפחות שחוו פטירות לא ידועות מראש ישתמשו בשירותי השכרת סוכות אבלים שיהיו פרקטיים מאוד עבור בני המשפחה האבלים.

מהם היתרונות בהשכרת סוכות אבלים על ידי חברה חיצונית ?

בזמן ימי השבעה, אין צורך להשתמש בבית ובציוד של הבית - במקום להשמיש את ביתכם עבור ימי השבעה וניחום האבלים, קל יהיה להשתמש בסוכת אבלים למען אירוח כל האורחים והכנסתם תחת קורת גג אחת. כך תוכלו לשמור על ניקיון הבית שלכם, על שמירת הציוד שברשותכם וחיסכון במים או בחשמל.

בסוכות אבלים, יש יותר מקום – לעיתים מגיעים הרבה יותר מנחמים ממה שדמיינתם שיגיעו. במקום לארח את כל האורחים בביתכם שיהפוך לצפוף עם הזמן, השכרת סוכת אבלים תוכל לשפר את המצב. יהיה הרבה יותר מקום וזרימת הנכנסים והיוצאים תהיה מהירה וקלה יותר. בנוסף, חברות השכרת ציוד וסוכות לאבלים ישכירו עבורכם מספיק כסאות עבור אורחי הסוכה שתחסוך לכם את כמות הישיבה הגדולה שתצטרכו לספק.

סוכות אבלים – אוהל ניטרלי

אוהל ניטרלי ולא פרטי יכול להרגיש הרבה יותר נוח עבור האבלים והמנחמים. כך האבלים ובני המשפחה הקרובים לא יצטרכו לדאוג לניקיון הבית בימי השבעה, אלא הם יודעים שסוכת האבלים תפורק על ידי חברת ההשכרה בתום ימי ההשכרה ותושב חזרה אליהם. זה חוסך המון כאבי ראש עבור בני המשפחה והאבלים, ומאפשר להם להתמקד באבל עצמו.

נוחות עבור האורחים - האורחים ירגישו הרבה יותר בנוח כשהם מגיעים לנחם באוהל ולא בבית המגורים עצמו, המלא בזיכרון ובאינטימיות של בני המשפחה האבלים. סוכת האוהלים נגישה לאורחים המעוניינים להיכנס ולצאת בזריזות וביעילות ממתחם האבל המשפחתי.

פירוק והרכבה זריזים וקלילים – חברות השכרת סוכות האבלים מסוגלים להרכיב את סוכת האבלים בכל מקום שתצטרכו וללא צורך באישורים מיוחדים עבור ההקמה, כל עוד הסוכה לא מפריעה לאף אחד. בחצר בית פרטי או בחצר הבניין, כל עוד יש אישור מהשכנים, חברות השכרת סוכות האבלים ירכיבו ויפרקו עבורכם את הסוכה בכל מקום ובכל הזדמנות.

סוכות אבלים ידועות בהיותן מורכבות מבדים חזקים ואטומים שמותאמים לכל מזג אוויר. מדובר בדרך כלל בבד PVC, הבד החזק בעולם, שעמיד בתנאי מזג אוויר לאורך כל תקופת שבעת הימים.

חברות השכרת סוכות אבלים ישכירו עבורכם גם ציוד מותאם אישית לצרכים שלכם בסוכת האבלים. הציוד יכול להיות בין היתר גם; מקררים, מזגנים ניידים, תאורה, תנורים, כסאות, שולחנות ועוד ציוד רב לקירור או לחימום סוכת האבלים. כך תוכלו להיות רגועים יותר בסוכת האבלים מבלי להשתמש בציוד שקיים אצלכם בבית, או לבקש ציוד מחברים.

חברות השכרת סוכות האבלים עומדים לרשותכם בכל זמן ומעניקים שירות אדיב ורגיש בהתאם למצב. השירות הוא מקצועי, החל מתהליך ההובלה וההרכבה ועד תהליך הפירוק, וגם בזמן השבעה עצמה. במידה ויש אירועים חריגים, חברות השכרת סוכות האוהלים זמינה עבורכם גם אם קיימת תקלה כלשהי בסוכת האבלים.

 


 
$(function(){setImageBanner('2a05842e-03dd-4935-bfcb-d23f02aff88f','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('5c9b5f7e-c1c0-4b88-a6a0-815ed52dcde2','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה