צימרים בצפון לנופש שלכם



רוצים לנפוש כמו שצריך? צימרים בצפון מציעים לכם חופשה מודרנית בסגנון שלכם. כל מה שצריך לעשות זה להזמין מקום.

גם הוורקהוליקים הכי גדולים זקוקים מדיי פעם לנופש. לא משנה עד כמה אתם מסורים לעבודה ולחיי השגרה שלכם, גם לכם נגמר הסוס לפעמים ואתם חשים בצורך לרענן את מאגרי האנרגיה שלכם. אם אתם מחפשים מקום לנופש שבו לא תצטרכו לחשוב על שום דבר, חופשה בצימר בצפון מחכה לכם. כי במקום יוקרתי אחד יש את כל מה שאתם צריכים עבור חופשה בלתי נשכחת.

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה.

מדוע דווקא צימרים בצפון?

אז איך הפכו מקומות כמו צימרים בצפון למקומות המושלמים ביותר לחופשה מכל הסוגים? ובכן, בזכות הנוחות המירבית שהם מציעים. בצימרים יש את כל הדרוש כדי להפוך את החופשה שלכם ליחידה מסוגה. ברגע שאתם נכנסים לצימר, אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר. הצימר כולל חדרים נוחים עם ארונות וארוניות לאחסון חפצים וגם מיטות מרווחות, מטבח, פינת אוכל, סלון, גינה עם פינות ישיבה, וכמובן אטרקציות כמו בריכה או ביליארד. ברגע שתיכנסו לצימר, כל מה שתרצו לעשות זה להישאר בו כמה שיותר.

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה.

5 סוגי הנופשים בצימרים שלא חשבתם עליהם

כבני אדם אנו נבדלים זה מזה, והדבר מתבטא בין השאר באופן שבו אנחנו מעדיפים לנפוש בצפון. צימרים בצפון מציעים לנו את מירב הנוחות, ואנחנו בוחרים איך לנפוש באמת. קבלו את סוגי הנופשים הנפוצים שבעלי הצימרים נתקלים בהם כל הזמן:

  1. נופשי בטן-גב.

נופשים אלה מגיעים לצימר כדי להירגע עד הסוף. המקומות המועדפים עליהם הם כיסאות נוח בגינה או ליד הבריכה, המזרן הצף של הבריכה וכמובן מתחם הספא. מתחם זה כולל עיסויים בהזמנה אישית, סאונה יבשה, סאונה רטובה, מגבות וכלי רחצה אחרים. כך שלא צריך להביא שום דבר מהבית. עבור נופשים כאלה הצימר הוא המקום המושלם, כי הוא כולל את כל מה שהם צריכים כדי להירגע כמו שצריך ועד הסוף.

  1. ההרפתקנים מלאי המרץ.

ישנם נופשים שעבורם צימר בצפון הוא מסע הרפתקאות של ממש. הם יוצאים אליו כדי לחוות חוויות שייכנסו גם לסטורי האישי שלהם באינסטגרם, כך שהם לא מפספסים הזדמנות לצלם ולעדכן את העוקבים שלהם. נופשים אלה לא יסתפקו באטרקציות שיש בתוך הצימר, ותמיד יבחנו את האטרקציות שיש מסביב – מסלולי הליכה, אטרקציות מים, רכיבה על אופניים או על סוסים, טיולי ג'יפים ועוד.

  1. אלה שלא יכולים להתנתק לחלוטין.

יש אנשים שיוצאים לחופשה אבל לא בדיוק נמצאים בה. הם מתפתים להציץ במיילים בנייד בזמן שהם בבריכה או אפילו כשהם אוכלים ארוחת ערב עם כל המשפחה. אף על פי שבכל צימר ניתן למצוא חיבור לוויי פיי, מומלץ להרחיק את האנשים האלה מהשימוש בו. אחרת הם פשוט לא יצליחו להירגע ולנוח עד הסוף. כדאי להעסיק את הנופשים הרציניים האלה במגוון רחב של פעילויות כמו משחקי בריכה או יצאה לטיול קצר בחיק הטבע.

4 . מארגני החופשה.

אלה אותם אנשים שחייבים לתכנן הכול, וזה אומר גם את החופשה שלהם. מצד אחד זה טוב, שכן הם מתכננים מראש את החופשה שלב אחר שלב, ובדרך כלל לא יחסירו דבר ממנה. מצד שני, מדובר לא פעם בארגון יתר. כלומר, אלה אותם אנשים אשר יקפידו על תכנון מסודר של כל פעילות ופעילות ולא יסטו מהסדר שהם קבעו לעצמם ולאחרים. כלומר, לא פעם יהיה להם קשה לקבל שינוי כמו שחייה בבריכה, אם תכננתם לצאת למסלול הליכה באותו יום. אבל לאט לאט גם אנשים אלה ילמדו להשתחרר, להניח את היומן בצד, לקחת במקומו משקה מוגז ולהתרווח בכיסא נוח על שפת הבריכה.

  1. המתלהבים.

אלה הנופשים שכיף לבלות איתם, כי הם מתלהבים מכל דבר – במיוחד אם זו הפעם הראשונה שהם זוכים לנפוש בצימר. ברגע שהם נכנסים למתחם, אפשר לשמוע את ההתלהבות שלהם בכל רחבי הצימר. הם מתפעלים מהכלים המסודרים במטבח, מגודל הסלון, הבריכה הענקית, חדרי השינה הנעימים, הסבונים הריחניים בחדר הרחצה ועוד. נופשים כאלה מוסיפים התלהבות ואנרגיה לחופשה, ונעים לבלות איתם בידיעה שהם הולכים להיות מרוצים מכל דבר.

איך בוחרים את הצימר הנכון לנו?

אחד המאפיינים הבולטים יותר להצלחת החופשה שלכם הוא בחירת הצימר. חשוב לבחור את הצימר הנכון לכם ביותר כדי ליהנות כמו שצריך. בדיוק בשביל זה הוקם אתר aaa.co.il, אתר נוח ונגיש המאגד בתוכו את כל המידע על הצימרים שאתם צריכים לדעת. תוכלו לבצע חיפוש חכם כדי למצוא את הצימר שאתם צריכים, ולסנן אפשרויות חיפוש באמצעות לחיצה על רובריקות כמו בריכה מחוממת או צימרים למשפחות. הכול תלוי גם במספר הנופשים. אם אתם רוצים לצאת כזוג, תוכלו לבחור צימר לזוגות. אבל אם החלטתם לצאת עם כל המשפחה, ניתן לבחור צימרים הכוללים 7 יחידות ואפילו יותר מכך. כמו כן, בואו לא נשכח שהצימרים נועדו לא רק לחופשות, אלא גם למסיבות. תוכלו לבחור אם לשלב חופשה עם מסיבה, לצאת לחופשה בלבד או לערוך את המסיבה של החיים. מבין האירועים הגדולים שנוהגים לערוך בצימרים ניתן להזכיר מסיבות בר מצווה/ בת מצווה, חינות, ברית מילה, חתונות, מסיבות רווקים ורווקות, אירועים עסקיים, ערבי עובדים ועוד ועוד. ברגע שתגדירו את המטרה שלשמה אתם רוצים להזמין צימר, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הצימר הנכון.

דבר חשוב נוסף שמאפשר לכם אתר אינטרנט הוא לבחון את הצימר מקרוב. לאחר שביצעתם את החיפוש המתאים לכם, ניתן לבחון את התוצאות הרלוונטיות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר. חשוב ללחוץ על הצימר שהתקבל, להתרשם מהתמונות שלו וכמובן לקרוא את התיאור. כבר מהתיאור המפורט תוכלו לקבל מידע רב על הצימר: המיקום שלו, הציוד הנמצא בו, האם הצימר מותאם לילדים או לבעלי החיים, האם הוא קרוב למסעדות ומרכזי בילוי ועוד.

 


 
$(function(){setImageBanner('adb7c0e8-c881-4669-9995-c42de1a43c95','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('1a7bf57c-9a31-495a-82d4-f7c194588b9a','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה