דפי נחיתה לעסקים – איך מתכננים אותם?



יכול להיות שהשקעתם זמן ומשאבים בהקמת אינטרנט, ויכול להיות שהאתר עדיין בעבודה אבל רחוק מסיום. זו בדיוק הנקודה שבה אתם משתוקקים להתחיל לייצר לידים, לקבל טלפונים ולהתחיל לייצר הכנסות. אחד הכלים הטובים ביותר שעומדים לרשותכם הוא דף נחיתה

. דף נחיתה מחיר הוא מרכיב מאוד משמעותי, והוא מאוד זול ונוח לעסק מתחיל. "דף נחיתה" סביר להניח ששמעתם את צמד המילים הזה אבל אם עדיין לא זיהיתם את היתרונות האדירים שיש לו להציע, הנה הכללים החשובים ביותר שכדאי להכיר לפני שמתחילים לתכנן דפי נחיתה לעסקים.

1 – כותרות וטקסטים לדף הנחיתה

דפי נחיתה לעסקים תלויים במידה רבה בתוכן. כשאנחנו מתכננים בניית אתרי אינטרנט אנחנו מנהלים בלוג וכותבים תוכן איכותי לעמודים השונים באתר. באופן דומה חשוב לבחור גם את הטקסטים המתאימים לדף הנחיתה שלכם, ויש שלושה נושאים מרכזיים שאליהם כדאי להתייחס:

- הכותרת הראשית שלכם צריכה להיות ממוקדת מאוד. הישארו תמציתיים עד כמה שאפשר וזכרו להשתמש גם במילות המפתח המרכזיות.

- הכותרת המשנית תהיה קצת יותר ארוכה והיא גם זו שתמשוך את הגולש. היא תגרום לו לרצות לקרוא ולשמוע עוד. אתם כמובן לא מוגבלים לכותרת משנית אחת בלבד, ואין סיבה שלא תשתמשו בה שוב בהמשך.

- תיאור השירות הוא חלק מהותי מאוד בדף, אבל הוא צריך להיות ממוקד ונטול הסחות דעת. בהנחה שאתם יודעים מי קהל היעד שלכם (ולפני שמתחילים לייצר דפי נחיתה לעסקים רצוי להגדיר אותו) תדעו גם איך לפנות אליו בצורה נכונה.

 דפי נחיתה לעסקים

2 – דפי נחיתה לעסקים צריכים להיות מושכים

מילים יפות הן חשובות אבל לפני שהלקוחות שלכם יתחילו לקרוא הם צריכים סיבה טובה להישאר. זה הזמן שלכם לבחור תמונות אטרקטיביות, סרטוני וידאו או כל אלמנט גרפי שתחשבו עליו כדי למשוך תשומת לב. דפי נחיתה לעסקים הם חלק בלתי נפרד מהשיווק שלכם, וגם מהמותג. עיצוב נכון, שימוש בצבעים המתאימים, בחירת פונטים קפדנית ושילוב בין אלמנטים גרפיים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות שלכם. אתם לא צריכים לעשות את זה לבד וגם לא לעבור הכשרה בתוכנות עיצוב כמו פוטושופ. גורם מקצועי שמציע שירותי בניית אתרי אינטרנט ותכנון דפי נחיתה לעסקים יוכל לעזור לכם לעשות את זה נכון, בלי טעויות מיותרות.

 

3 – הנעה לפעולה היא מילת המפתח

אחרי שעיצבתם דף נחיתה מרהיב והשחזתם את הטקסטים שלכם לכדי יצירת אמנות, כדאי שהלקוחות שלכם יבינו לא רק מי אתם, אלא מה אתם רוצים. דפי נחיתה לעסקים צריכים לכלול הנעה לפעולה, והיא צריכה להיות בולטת וברורה מאוד. האם אתם רוצים שהלקוח שלכם ישאיר הודעה? האם אתם מבקשים ממנו להתקשר אליכם ישירות? אולי תספקו קישור לדף מכירה כדי שיוכל לרכוש את המוצר שלכם או לשריין לעצמו מקום בסדנה הבאה. כל האפשרויות הללו מצוינות, אבל כדאי שתדעו איזו מהן נכונה עבורכם כדי שתוכלו להשיג את המטרות שלכם ולייעל את השימוש באחד הכלים הטובים ביותר שקיימים היום.

טיפ: הדגישו את היתרונות שלכם

בניית אתרי אינטרנט מלווה בתכנון נכון של תוכן, כזה שמדגיש את החוזקות והיתרונות של המותג שלנו. באופן דומה, גם בתכנון דפי נחיתה לעסקים מומלץ להדגיש את היתרונות הללו. אולי זה הניסיון שלכם, אולי הישג מצוין שירשים את הלקוחות הפוטנציאליים ואולי רשימת הלקוחות הנוכחית שלכם תעורר קריאות התפעלות. היתרונות של המותג הם קריטיים לשיווק שלכם, בוודאי בעולם תחרותי שבו עוד גורמים מקצועיים רבים עם יתרונות משלהם. הצוות המקצועי של דרוקסיט יעזור לכם בכל אחד מהשלבים האלה, מתכנון האתר ועד לעיצוב דפי נחיתה לעסקים. יחד ננתח את קהל היעד, נזהה את הדרכים הטובות ביותר להגיע אליו ונמקד את מאמצי השיווק כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר לעסק. דפי נחיתה יכולים לעשות את זה אבל כדי שזה יקרה הם צריכים לפנות ישירות ללקוח, ללכוד את תשומת הלב ולגרום לו לפעול.

 

כדי לתכנן את האתר החדש שלכם, וכדי לקדם אותו בצורה טובה ויעילה עם דף נחיתה מקצועי ואפקטיבי, חברת דרוקסיט עומדת לרשותכם. צרו איתנו קשר עוד היום לקידום העסק שלכם.


 
$(function(){setImageBanner('71742336-8bfc-4334-b7bd-b4b39262a371','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f6ac2aa7-0e84-4170-9853-62432d5dce2e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה