עם הפנים לסתיו: תכנון חתונה באוקטובר-נובמבר



מתכננים חתונה בגמר הקיץ באולם או בגן אירועים במרכז? הקיץ הוא תקופה טובה לשבת בחסות המזגן המצנן ולהתחיל לתכנן חתונת סתיו יפהפייה לעונה הקסומה שמביאה איתה הקלה בחום ואווירה של חו"ל פה בארץ.

 

אין ספק בכך שהקיץ בעיצומו – כך יעידו מיזוג האוויר הפועל בכל כוחו, הלחות באוויר והשמש הקופחת. אבל ישנה הקלה בשרב אי שם באופק, וימים נעימים יותר המחכים לכם עם בואו של סוף ספטמבר או תחילת אוקטובר. אז, כשמגיע הסתיו, עונת החתונות כביכול מורידה הילוך, אך זוהי דווקא תקופה מושלמת לשריין בה תאריך עבור אולם אירועים בשפלה או גן אירועים בנס ציונה עירכם, שכן כל היתרונות מצויים בה יחדיו: מזג האוויר הנעים עבור חתונה בשישי בצהריים באוויר הפתוח וצילומי חוץ באווירה אירופאית, הרומנטיקה של הסתיו וצבעיו, המחירים הנוחים יותר בתחום האירועים והתאריכים הפנויים בקרב אולמות האירועים במרכז לאחר סיומם של חגי תשרי (אם שמתם עין על אולם אירועים בנס ציונה שהינו עמוס במיוחד, למשל), כמו גם בקרב הספקים המובילים והאורחים שלכם.

ולכן, עכשיו הזמן האידיאלי לשריין אולם או גן אירועים ולתכנן חתונה בנובמבר או באוקטובר – חתונה שכולה יופי וקסם של סתיו

עונה אידיאלית לחתונת שישי בצהריים

על אף שהקיץ, עונת "החופש הגדול", זוכה בדימוי של חופשה בחוץ, בשמש הנעימה, בפארקים, בים ובטבע, למעשה זו עונה מאתגרת עבור עריכת אירועי חוץ בגני אירועים במרכז הארץ, החם וההביל. החום והלחות מורגשים עוד יותר בשעות הצהריים, כשהשמש זורחת במלוא עוזה, ולכן אם תמיד חשקתם בחתונה בשישי בצהריים באור יום, עם גווני הירוק סביבכם ותכול שמיים מעל, דווקא עונות המעבר מספקות מענה טוב יותר.

בחתונה באוקטובר למשל הסיכויים לגשם פחותים, וכמוהם הסיכויים ליום שרב שיזרז את נהירת האורחים בשעה מוקדמת אל המיזוג שבמכונית או בבית. ללא לחות, ובטמפרטורה נוחה יותר, חתונה בשישי בצהריים בנופיו של גן אירועים במרכז תאפשר בילוי מהנה במזג אוויר אידיאלי – הן לאורחים, והן לשיער ולאיפור של הכלה (אפילו זר הפרחים מחזיק מעמד טוב יותר!).

כשביקרנו במתחם ויה Via - בית לאירועים בלב הפרדסים שבנס ציונה כדי להתרשם מגן האירועים היוקרתי והמרהיב לחתונות בוטיק קסומות, שאלנו על היערכות לחתונת שישי בצהריים באוקטובר ואף בתחילת נובמבר. הסתיו, נאמר לנו בויה, מבטיח סיכויים נפלאים למזג אוויר מושלם לאירוע שכזה מאשר בקיץ, ללא ספק, אך עדיין יש להיערך לכל תרחיש, חם או רטוב, כפי שיכול לקרות בעונת המעבר. ואכן בגן האירועים שבמקום דואגים להצללה בשעות הצהריים, באופן שמשתלב בצורה יפהפייה עם העיצוב כמו שמשיות בלבן בוהק למשל, וכן לפתרונות להקלה בחום באמצעות תכנון חכם של שתייה קרה בבר, מאווררים ועוד. ולחילופין, במקרה של גשם ניתן להעביר את החופה לאוהל מקורה מעוצב להפליא ולהמשיך בחגיגה, גם במקרים של אירועים עסקיים במקום. כשהצוות המקצועי חושב מראש על הכל בתשומת לב ופרפקציוניזם על סמך ניסיונו העשיר, אין מקום לתקלות, וכל אירוע בכל עונה הופך להצלחה.

 

השראה עונתית מרהיבה

הקיץ אינו תחום רק ליולי-אוגוסט אלא שולח את זרועותיו ואת ימיו החמים לחודשים המטרימים אותו ולאלו שאחריו. הקיץ מוכר לעייפה – הסתיו, לעומתו, נדיר ויקר ערך בארצנו החמה.

על כן חתונה בסתיו מאפשרת לכם קודם כל להיות לבדכם בשטח – בלי אירועים רבים המקיפים אתכם ומשתלטים על הלו"ז וללא תחרות מצד חתונות קרובות נוספות. שנית, ניתן להכניס את הקסם המסתורי, האירופאי והמיוחד של הסתיו ליצירת עיצוב בראש אחר, רומנטי ומרגש, בהשראת הסתיו. צבעים עמוקים של שלכת ונוף שהופך מצהוב לירוק, באוויר צלול ובניחוח של חו"ל. ההשראה מהעונה הקסומה יכולה לחדור ולשדרג כל אספקט בחתונה בנובמבר או באוקטובר – החל משמלת הכלה (שאינה חייבת להיכנע לתכתיבי החום והלחות והצורך בבד נושם בשישי בצהריים או בויתור על שרוולים דרמטיים) וכלה בקייטרינג ובבר: אפשר ללכת על האקזוטי, על פונץ' עמוס פירות יער או על יין חם בריח קינמון משכר שיגיע לכל פינה ברחבי האולם, וכל מעדן ומשקה שעושה חם בלב ובבטן.

חתונות סתיו - בחוץ או בפנים?

חתונות בהשראת הסתיו יהיו במיטבן כשבוחרים עבורן גן אירועים פתוח, בשילוב הנוף וגווני השמים, אם זה בערב נעים עם רוח קלה ומרעננת או בתזמון של חתונת שישי בצהריים. האקלים ישדרג את האווירה, ומעצם היותו נוח בעונה יאפשר גמישות לקחת את העיצוב לכל כיוון שתרצו, לבחור בכל שמלה (קצרה, ארוכה עם שרוולים דרמטיים, בשיער אסוף או פרוע ללא דאגה מלחות מחרבת פריזורה). אך גם לתוך אולם חתונות סגור, ממוזג או מחומם, ניתן להכניס את הסתיו בדמות עיצוב כפרי, בוהו-שיק רומנטי, או נגיעות של עלי שלכת ואלמנטים מן הטבע, נרות מחממים ונוריות קטנות נוצצות, גזעי עץ ואיצטרובלים.

מנגד, אם דווקא רציתם עיצוב בהשראה אחרת לגמרי, ברגע שבחרתם למשל להתחתן בין כתלי אולם אירועים בנס ציונה ולא בגן, הרי שבחסות המתחם הסגור ניתן ליצור כל עיצוב שתבחרו – אפילו לערוך חגיגת קיץ צבעונית בחתונה בדצמבר, בשיא החורף, כאנטיתזה לאקלים בחוץ. אגב, גם אירועים עסקיים נערכים במתחם של ויה בכל עונות השנה בהתאמה אישית ייחודית.

דווקא עכשיו, לחשוב על הסתיו

מענג לתכנן חתונה או אירועים עסקיים באוקטובר או בנובמבר כבר בקיץ, לצלול אל תוך אווירה ועיצוב סתוויים, ודרכם לברוח מחום השרב שסביבכם אל עונה שכולה קרירות נעימה ומשכרת, של התכרבלות בזוג בשמיכת פוך והליכה יד ביד תחת מטריה מגוננת.

מתחם ויה מציע לזוגות המתחתנים בסתיו אולם אירועים בנס ציונה הערוך לארח חתונות בכל גודל, מאירועי בוטיק של המשפחה הקרובה בלבד ועד חתונות גדולות ל-800 איש. לצד האולם משתרע גן אירועים שעיצובו מפתה לצאת החוצה ולחגוג תחת כיפת השמיים, בין עצי פרי ופרחים, שאי אפשר לא לדמיין את צבעיהם מבהיקים על רגע שמי הסתיו בחתונת צהרי שישי באוקטובר. עם מטבח שף אנין ומרגש ובעיקר עם ניסיון ומקצועיות שמבטיחים שירות מן השורה הראשונה והפקת חתונה שלא מפספסת אף פרט זעיר, חתונת הסתיו שלכם הולכת להיות מסמר העונה.

המאמר בשיתוף: ויה אולם אירועים בנס ציונה – בית לאירועים בלב הפרדסים

טלפון: 077-6706687

 

פייסבוק: https://www.facebook.com/viaevents1

 

VIA EVENTS: אירועים במרכז הארץ, בשפלה ונס ציונה


 
$(function(){setImageBanner('c07e5c41-5d18-4a75-b250-5db2cd74961c','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c71e8cd3-1dd9-4f2d-8b43-28456720d42c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה