חלומות מוזיקלים - צחי יונה מארח



מדי שבוע יארח צחי יונה אמן יבנאי אחר, רגע לפני הפריצה הגדולה. השבוע: מאיר גאולה צברי

 

היי כולם.. כשמערכת העיתון הציעה לי את הפרויקט הזה לא חשבתי פעמיים. אחרי שנים שאני מרוכז בעיקר בקריירת המוזיקה שלי (שירה, כתיבה, הלחנה והופעות(, החלטתי להכנס לתוך חדרי הלב של מוזיקאים אחרים תושבי העיר לדבר איתם על החלומות, על רגעי האושר שבדרך וגם על קשיים שקיימים בעולם המוזיקה... בכל שבוע אבחר אומן אחר שאני מאמין בו. כל האומנים שתקראו עליהם כאן בשבועות הקרובים אלה אומנים שיש להם פוטינציאל להתקדם בעולם המוזיקה בארץ ולהביא הרבה כבוד לעיר ולהגשים את חלום שלהם.


אז בחרתי להתחיל עם מאיר גאולה צברי. מאיר שר כותב ומלחין מוזיקת היפ הופ ואפילו עושה סקיצות בעצמו לשיריו. מאיר בחור צעיר בן 23 והרבה מובנים מזכיר לי אותי. יש לו תשוקה ורעב גדול להצליח הוא באמת חולם ונושם מוזיקה...

היי מאיר, אז בוא תספר לי איך הכל התחיל איך בעצם הגעת לעולם המוזיקה?
"עד גיל 12 שמעתי רק שירים דתים אני מגיע מבית דתי. שמעתי את גד אלבז שהוא זמר דתי ואז הוא הוציא שיר עם אלון דה לוקו ודרך השיר הזה נחשפתי לשירים של לאלון דה לוקו ואז יצא את השיר 'טורו' של אלון דה לוקו עם סבלימינאל וככה גם התחלתי לשמוע אותו שהוא מבחינתי פורץ הדרך של ההיפ הופ בארץ. וכשהייתי בישיבה התחלתי לכתוב שירים וחרוזים".

באיזה ישיבה למדת?
"עברתי בין 5 מסגרות בשנתיים הייתי ילד שרגיל כל יום לחזור הביתה מבית הספר היה קשה לי להתרחק מהבית ומהמשפחה".

ואיפה הפעם הראשונה ששרת? 
"אחרי הרבה שנים שכתבתי החלטתי להקליט סקיצות שאני שר והיו תגובות טובות ואהבו את השירים".

יפה ואיך זה התקדם...?
"עשיתי קפיצת מדרגה בשנה האחרונה, שהלכתי לאולפן מקצועי והקלטתי עם אחי הקטן יוסף חיים
את השיר 'אמת בלב' צילמנו לו גם קליפ ואפשר לצפות בו ביוטיוב ואצלי בפייסבוק".

ומה עם הופעות..?
"הופענו עם השיר הזה גם פה בבמה ביבנה ובעוד מקומות".



אני יודע שיש ערבי היפ הופ ופרייסטייל בת"א הדרך לפרוץ ולהתקדם זה שכמה יותר ישמעו אותך.. אתה יכול אפילו לפתוח ערב היפ הופ עם עוד אומנים באיזה בר באיזור שלנו.. אני מאמין שיהיה לזה ביקוש והרבה יבואו לראות אתכם.


"כן אני גם עושה פרייסטייל ומתכוון להופיע כמה שיותר בזמן הקרוב. אפשר אפילו מידי פעם להקים ערב היפ הופ כאן בעיר".

מצוין, מה עם עוד שיתופי פעולה מוזיקלים...?
"יש לי עוד אח בשם אליחי שהוא גם מוזיקאי והיה מפקד בלהקה צבאית. בעזרת השם אני רוצה לשתף איתו פעולה בקרוב".

אני מציע לך גם למצוא אומנים שעשו כבר דרך ויש להם קהל ולשתף איתם פעולה. כמובן שזה גם יתאים מוזיקלית ליצירה אבל אומן שעשה כבר דרך אתה מרוויח גם את הקהל שלו וגם את הקרדיט שהוא מקבל מהמדיה שדרני רדיו מהעיתונות ועוד.

ומה עם טלויזיה, תוכניות שירה וריאלטי...?


"הייתי אמור ללכת השנה ל'כוכב הבא לארווזיון' לא הסתדר לי להגיע לאודישנים אבל יהיו עוד הזדמנות כנראה לדה וויס אני אלך השנה."

מצוין...זאת דרך מצוינת לחשיפה גדולה אם תבוא עם שיר מקורי ואמירה נוקבת תהיה לך אפשרות להגיע טלויזיה ואולי גם להתקדם יפה בתוכנית תזכור תמיד שצריך להיות שונה ומיוחד. יש אלפי נבחנים ומעט מאוד מגיעים לזה שבכלל יראו אותם בטלוויזיה.

ומה קורה עם האולפן שלך והעיבודים המוזיקלים?

"האמת שלא מזמן עברנו דירה ואין לי כל כך מקום לציוד שלי ולהשכיר מקום זה ממש יקר אז אני פונה לראש העיר אם יש חדר פנוי שאפשר לתת למוזיקאים תושבי העיר זה יהיה מצוין ויעזור לי מאוד לפתח את הקריירה המוזיקלית".

העלית נקודה חשובה...בהרבה ערים יש אולפן וחדר חזרות לתושבי העיר חלק הקים מפעל הפיס וחלק העיריות הגיע הזמן שגם אצלנו בעיר יקימו אחד כזה. בשביל שיצאו כשרונות מהעיר צריך לתת כלים ומשאבים.

מה התוכניות שלך לעתיד, איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים..?

"אני רוצה ששירים שלי יגיעו לכל העולם ויתורגמו לשפות. אני רוצה גם לעשות שיתופי פעולה עם מוזיקאים בשפות שונות. החלום שלי לקרב לבבות ועמים בעזרת המוזיקה".

לסיכום: מאיר מוזיקאי מוכשר מאוד הסינגל שהוציא עם אחיו הקטן באמת סוחף ומקצועי. למאיר יש את כל הכלים להצליח הוא שר מצוין וגם כותב ומלחין בעצמו ואם ילמד גם הפקה מוזיקלית במשך הזמן הוא יכול להיות אחד ממובילי ז'אנר ההיפ הופ בארץ אמשיך לעקוב אחרי העשייה המעניינת שלו ולחזק אותו בהמשך הדרך. שבת שלום.


צחי יונה ולהקתו להזמנת מופעים באירועים

ויעוץ מוזיקלי: 0504478888

חפשו גם בפייסבוק: צחי יונה  (f)

 


 
$(function(){setImageBanner('de89fc49-9f69-464d-9420-6b18ecb05b4b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33663,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('181ce5a2-7353-4620-8d77-3340b6dbc958','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33664,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה