יבנה חוגגת עצמאות 71 למדינת ישראל



חגיגות עצמאות 71 למדינת ישראל יפתחו ביבנה ביום רביעי, 8.5.19 החל מ-20:30 בבמה בשדרות דואני שבמרכז העיר. במהלך הערב יופיעו הזמרים שלומי שבת, אליאנה תדהר, לירן דנינו ויניב המגניב, להקות עירוניות למחול, תאטרון נוער, אקרובטיקה ועוד * במת עצמאות עם הזמר אודי דוידי והלהקה של אלירן שדה ברחבת בית הספר האקולוגי * בבוקר יום העצמאות - מסע אופניים עממי ברחבי העיר וחגיגה בפארק הסנהדרין

שלומי שבת, אליאנה תדהר, לירן דנינו, יניב המגניב וכישרונות מקומיים

 

בערב יום העצמאות יפתח ראש העיר, צבי גוב-ארי את החגיגות ולאחר מטח הזיקוקים יופיעו על הבמה מיטב הכישרונות והלהקות המקומיות מבית הספר אור למחול, להקת צעירי רמות ויצמן, תאטרון הנוער העירוני,  מגמת המחול של קריית החינוך 'גינסבורג', נבחרת ההתעמלות והאקרובטיקה, מקהלת ביה"ס בן גוריון, צעירי רמות ויצמן ועוד. במהלך הערב יופיע כוכב הילדים יניב המגניב, הזמרת והשחקנית, אליאנה תדהר, הזמר לירן דנינו  והזמר שלומי שבת. את הערב ינחה לביא שטרן.

לירן דנינו ביבנה. צילום אוהד קב

שלומי שבת . צילום גבריאל בהרליה

חגיגת עצמאות ברחבת בית הספר האקולוגי

במה חגיגית בערב יום העצמאות החל מהשעה 20:30 ברחבת בית הספר האקולוגי ע"ש יצחק שמיר (הנחשול 2): מופע מוסיקה עם אודי דוידי, הלהקה של אלירן שדה, הרקדות, יצירה לילדים, מתנפחים, דוכנים ועוד.

 

 

הסדרי תנועה, חנייה והנחיות לציבור החוגגים: כמידי שנה נערכים בעיריית יבנה לאלפי חוגגים וקוראים לציבור להימנע מהגעה ברכבים למתחם האירועים. מהעירייה נמסר כי החל מהשעה 17:00 ועד 02:00 בלילה יחסמו לתנועת רכב ברחובות הסמוכים: שבזי-בוכריס, הדרור-הנשר, שד' דואני-מכיכר לב יבנה ועד העצמאות בשני הכיוונים, גיבורי החיל - רחוב האמוראים/תנאים, עדעד-צלף וקדושי קהיר  משדרות דואני עד האמוראים. החל מהשעה 16:00 לא תתאפשר חנייה ברחובות הבאים בשני הכיוונים: שד' דואני בקטע מרחוב הסחלב (כיכר לב יבנה) עד שד' העצמאות. רח' גיבורי החיל בקטע משד' דואני עד חטיבת גבעתי. רח' עולי הגרדום עד רח' קדושי קהיר. רחוב גיבורי ישראל- לא תתאפשר חנייה בחניון העירייה והדואר. עפ"י הנחיית המשטרה רכב חונה ייגרר לחניון איצטדיון עירוני והוצאות הגרירה יושתו על בעלי הרכב. החנייה לנכים תתאפשר ברחוב התנאים וכל האירועים מונגשים. הישיבה על כסאות על בסיס מקום פנוי. חל איסור הפעלת דוכנים ורוכלות למעט בעלי זיכיון שקיבלו היתר מטעם העירייה. חל איסור מכירת אלכוהול, שימוש ברחפנים, צעצועים מסוכנים וכל סוגי תרסיסי קצף (תרסיסי קצף יוחרמו) ולא תותר כניסת נושאי נשק והכנסת בעלי חיים. יש להישמע להנחיות אנשי הביטחון והאבטחה במקום. בשל רעש הזיקוקים מומלץ לבעלי הכלבים לקשור את כלביהם.

 

יום העצמאות: מסע אופניים עממי

בבוקר יום העצמאות, חמישי, 9.5.19 החל מהשעה 9:00 ייצא לדרך מאיצטדיון הכדורגל מסע אופניים לזכרה של סרן עינת בסר ז"ל שנהרגה בשנת 1990 בתאונת-דרכים. במסע צפויים להשתתף אלפי רוכבים בכל הגילים. השנה יושם דגש על כללי רכיבה בטוחה וחבישת קסדה. צוות המחלקה לספורט ילווה את הרוכבים ובסיום יוגרלו פרסים בין רוכשי הכרטיסים (20 ₪). טקס הסיום ייערך במתחם החנייה הציבורית מול קופת חולים 'מכבי'. הסדרי תנועה והנחיות לרוכבים: במהלך מסע האופניים ייחסמו לתנועה לסירוגין ולזמן קצר הרחובות בהם יעברו הרוכבים: שדרות דואני, רחוב הגולן, השומרון, השרון, הנורית, החרוב, האלון, הדרור, אהרון חג'ג', החרמון, הגלבוע, הנשיאים, אבוחצירא ושבזי. יש להישמע להנחיות אנשי הביטחון והסדרנים במקום.

 נסיכת הילדים קרן אהרון ביום העצמאות בפארק הסנהדרין

יום העצמאות בפארק הסנהדרין: חגיגה של מוסיקה ומנגלים

ביום העצמאות יוכלו תושבי העיר לבלות בפארק הסנהדרין ובפארק הציבורי שברחוב הירדן (מאחרי שופרסל). החל מהשעה 11:00 תפעל בפארק הסנהדרין במה פעילה עם דיי.ג'יי החרוזים לביא שטרן, נסיכת הילדים קרן אהרון, הזמרים כפיר אדרי ובן עשור. בעיריית יבנה מדגישים כי חל איסור מוחלט להבעיר אש ולהדליק מנגלים בגינות ציבוריות, מגרשי משחק, טיילת, פסי ירק, פארק החבלים, פארק הנחל ומדשאות ברחבי העיר וקוראים לחוגגים לשמור על הניקיון. העירייה תחלק לחוגגים שקיות אשפה גדולות לאיסוף הפסולת וקוראת לציבור להקפיד ולהשליך את האשפה לשקיות ומיכלי האשפה ובכך לשמור על עיר נקייה. מקומות מורשים להדלקת מנגלים: פארק הסנהדרין והפארק הציבורי ברחוב הירדן (מאחרי שופרסל). במהלך החג יסיירו פקחי העירייה והשיטור במוקדים השונים וכנגד העוברים על ההנחיות יוגשו קנסות. כמו כן מתכוונת העירייה לבצע אכיפה מוגברת כנגד נהגים שיעלו עם רכביהם על המדשאות הציבוריות. גם בימי החג עומד מרכז השליטה 106 לרשות התושבים בכל שאלה.

 

דבר ראש העיר צבי גוב-ארי ליום העצמאות

נהיה גאים בהישגי המדינה, ראש העיר צבי גוב-ארי

יקירי תושבי יבנה,

לפני שבעים ואחד שנים זכינו מחדש בחירותנו בזכותם של בנינו ובנותינו שנפלו על משמר הגנת המולדת. עת נשים פעמינו לחגיגות עצמאותה של מדינתנו ונהלך על המשעול העולה לשנתה ה-71 של ישראל, ילוו אותנו זכרם של הנופלים במערכות ישראל, בפעולות האיבה ובביטחון השוטף. הרוח המיוחדת של עמנו נוטעת בנו כוחות אדירים - לבנות, ליצור ולחדש. יום העצמאות הוא פסגה רמה ומקור גאווה ועוצמה להגשים את התקווה בארץ חמדת אבות- במדינת ישראל. בטרם יחל יום עצמאותנו נתייחד עם זכר הנופלים במערכות ישראל ונאמץ אל ליבנו את בני המשפחות השכולות. נפנים כי הזכות שניתנה לנו לחיות במדינה עצמאית, דמוקרטית ונאורה הינה הודות לנכונותם של הנופלים להקריב חייהם למען חוסנה ונצחיותה של מדינת ישראל. נהיה גאים בהישגים הנפלאים אליהם הגענו עד כה, נשמח בשמחת החג ולא נשכח את הנופלים. חג עצמאות שמח!

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה