סדנה אחת- שלוש תערוכות



שלוש תערוכות איכותיות ומסקרנות נחנכו במוצ"ש, 12.1.19 בגלריה הסדנה לאמנות במעמד ראש העיר צבי גוב- ארי ורעייתו דויה, סגן ראש העיר, חיים מסינג, חברת המועצה דורית בן- מאיר, אמנים, תושבי יבנה וקהל רב של שוחרי אמנות.

.

בסדנה לאמנות ביבנה מבקרים במהלך השנה מאות תלמידי בתי הספר בעיר הנחשפים לעולם האמנות והתרבות דרך צפייה בתערוכות, סדנאות אמנות, שיח גלריה ועוד. אחת למספר שבועות נחנכות בסדנה תערוכות חדשות המזמנות אפשרות ''לצלול'' לעולמם של האמנים היוצרים.

בתערוכה "שנת הדובים" באוצרותה של ד"ר אביבית אגם-דאלי משתתפים עשרה אמנים: ברכה גיא, גילית לוין רונן, דליה חי אקו, דרור בן עמי, טובה אלדד, נויה שילוני חביב, סיון כהן, ענת גרינברג, עפר שומרון ושרית לילה האס. בתערוכה מוצגות יצירות המייצגות נקודות מבט שונות על עונת החורף.

בתערוכה "שדה ראייה" של האמנית רותי לוז, אוצר רוני ראובן, מוצגות עבודות רגישות המבוססות על ראייה אישית של פנים וחוץ, נופים מסביבתה הקרובה, לצד משפחתה הקרובה.

בקיר האמן "חולפת, נוכחת..." של סול ברקו, אוצר רוני ראובן, עבודות הסופגות מהסביבה הטבעית וממצב קיומי עכשווי.

בדברי הפתיחה הדגיש ראש העיר את חשיבותה של הסדנה לאמנות כמרכז חינוך לאמנות לכלל ילדי העיר, ציין את איכויותיהן של התערוכות בגלריה והודה למנהל הסדנה רוני ראובן, לאוצרת ד"ר אביבית אגם דאלי ולאמנים.

נועם אלבס תלמידת הקונסרבטוריון העירוני בניהולו של ראובן גוטמן ריתקה את הקהל בשירתה את האריה מתוך נישואי פיגארו מאת מוצרט וזכתה לתשואות רבות, לצידה ניגנה בפסנתר המורה גלינה ריסין. הציבור מוזמן לבקר בתערוכות עד 7.2.19 והכניסה חופשית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה