20,000 משוגעים



עשרות אלפי תושבים נכחו במופע של עומר אדם אשר פתח את אירועי הקיץ ביבנה. הייתה בעיר מהפכה של שמחה. צילומים: דוד מטודי, חסדאי כהן, אוהד צויק

צילום: עמרם כהן

כ-20,000 צופים הגיעו ביום רביעי לבמת העצמאות לחגיגה הגדולה שיזמה עיריית יבנה במסגרת  חגיגות 70 שנה ליבנה עם הזמר עומר אדם. היה זה המופע הגדול ביותר שנערך ביבנה מאז ומעולם. בשעה 20.30 ניתן האות ואל הבמה עלו הכשרונות המקומיים מבית הספר לתנועה אור למחול ובנות ההתעמלות והאקרובטיקה. ראש העיר צבי גוב-ארי בירך את התושבים והציג את "קפסולת הזמן" בה הוטמנו משאלות וחלומות ילדי יבנה. הקפסולה ננעלה ותפתח בעוד מספר שנים. הזמר עומר אדם עלה לבמה וסחף את הקהל עם כל הלהיטים המוכרים ואלפי צופים שלפו את הסמארטפונים.

ראוי לציין את הארגון המרשים בערב זה וההערכות המקצועית של העירייה שהתמודדה בהצלחה עם אתגר משמעותי באירוע רב משתתפים, כולל חלוקת כרטיסים מסודרת שקדמה לאירוע. גם הקהל היבנאי ראוי למלוא המחמאות על הסבלנות וההבנה שגילו על רקע חסימות הכבישים ומגבלות התנועה של המשטרה, במיוחד על רקע הימים הבטחוניים המתוחים. אפילו המסוק המשטרתי ריחף בשעות שקדמו לאירוע ובמהלכו מעל המתחם. מילה טובה לכוחות המשטרה, הבטחון והשיטור העירוני, לצוות האירועים והרשת למרכזים קהילתיים, לדוברות העירייה, לעובדי אגף שיפור פני העיר התחזוקה והלוגיסטיקה וכמובן לראש העיר שאישר באומץ קיומה של חגיגה כמוה לא ידעה העיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה